Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hei. Jeg har vært på tidlig ul 2 ganger pga småblødninger (bare ved toalettbesøk, ingen klumper, ingen smerter). Første gangen så ikke legen noenting. Ventet 2 uker til, muligens uke 4/5, så fortsatt bare en flekk på 8 mm. Fikk beskjed om at dette ikke var riktig. Så spurte han om jeg ville henvises til sykehus for abortpille eller la naturen gå sin gang. Jeg valgte det første. Ble sittende å tenke på kvelden, og bestemte meg for å avlyse timen dagen etter. Tenk om det bare var så tidlig at han ikke kunne se noe på ul? Gikk til fastlegen og fikk målt hcg, det var på 2460. 7 dager før var den på 1100, så det er liten stigning :-( har ikke mistet symptomene, og syns dette er veldig forvirrende. Er mest sannsynlig gravid uten å være gravid :-/ skal til kontroll på sykehuset på torsdag, lenge å gå i uvisshet. Anonymous poster hash: 25b37...1e1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Håper det er en spire som klorer seg fast Hold oss oppdatert da Anonymous poster hash: a0a86...fb9
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Lykke til ❤ jeg skal krysse fingrer for deg
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 I dag begynte jeg å blø en god del, med litt klumper. Da er det vel over da :-( HI Anonymous poster hash: 25b37...1e1
Solfaktor Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Huff, så trist!! Hvordan går det med deg?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Det går greit. Det er bare litt vondt å gå flere uker i uvisshet. Å ikke vite om man faktisk er gravid eller ikke :-/ hadde en kraftig blødning på tirsdag i noen timer, det kom litt klumper også. Men etter det har det bare vært litt blod. Har time til gynekolog i dag, og håper å kunne få et klart svar i dag, sånn at vi kan komme oss videre og prøve på nytt. HI Anonymous poster hash: 25b37...1e1
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Det går greit. Det er bare litt vondt å gå flere uker i uvisshet. Å ikke vite om man faktisk er gravid eller ikke :-/ hadde en kraftig blødning på tirsdag i noen timer, det kom litt klumper også. Men etter det har det bare vært litt blod. Har time til gynekolog i dag, og håper å kunne få et klart svar i dag, sånn at vi kan komme oss videre og prøve på nytt. HIAnonymous poster hash: 25b37...1e1 Hvordan har det gått for deg i dag ?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Takk for at du bryr deg :-) Det gikk dessverre dårlig. Det er en spontanabort. Det positive er at det var ingenting igjen i livmoren, så kroppen ordner opp i dette selv. Det var godt å få et klart svar. Så da håper jeg at jeg klarer å bli gravid igjen kjapt :-) Anonymous poster hash: 25b37...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå