Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #26 Del Skrevet 14. januar 2015 Håret mitt har blitt mørkere etter svangerskapene syns jeg. Flass kan ha ulike årsaker ja og vi reagerer alle forskjellig, Selv har jeg psoriasis og har igrunn litt problemer med shampoer. NISIM er den eneste frisørsjampoen jeg føler er god og som jeg blir bedre av, Ingen andre jeg har blitt anbefalt har gitt meg god opplevelse Jeg har faktisk også god erfaring med head and shulders! Bruker den ikke regelmessig, men har jeg mye flass tar jeg en runde og det funker for meg. Ja jeg vet frisører mener noe annet, men som sagt har ikke funnet noe der som er bra for meg Datteren min fikk ekstremt tørr hodebund etter å ha brukt hårkur (fra frisør) Jeg hadde noe aco sjampo for tørr hodebunn liggende som er fra apotek, etter bruk av denne ble hun helt fin. Var nok bare det et den mild Anonymous poster hash: 4590e...c89 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192194-w%C3%A6%C3%A6-begynt-%C3%A5-flasse-etter-jeg-ble-gravid/page/2/#findComment-146943994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippmamma Skrevet 15. januar 2015 #27 Del Skrevet 15. januar 2015 Ok 😳 eneste jeg ikke flasser og klør av ja 😜Hehe, er ikke så rart når den etser vekk all syrekappa i hodebunnen 😳Jeg lover at når du slutter med den så kommer glasset tilbake. Fordi den gjør ingenting med problemet, bare symptomene. Så regn med noen måneder med flassing før det går over når du bytter shampo Uff da... Før kunne jeg bruke hva som helst,men pkutselig har jeg blitt så veldig følsom på alle mulige produkter. Skal unne meg en god frisørsjampo jeg 😊 noen anbefalinger? Vet jo tigi produktene lukter himmelsk godt :-) Jeg vil faktisk ikke anbefale tigi, for de er så sterkt parfymerte. Vanskelig å anbefale deg noe uten å se på hodebunnen din, men vi alle trenger fuktighet disse kalde dager. Kerastase og SP har mye gode shampo, balsam og kurer for både flaksende hodebunn og tørt vinterhår 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192194-w%C3%A6%C3%A6-begynt-%C3%A5-flasse-etter-jeg-ble-gravid/page/2/#findComment-146944175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippmamma Skrevet 15. januar 2015 #28 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg har fått skikkelig fett hår så jeg må vaske det hver dag for at det skal se fresht ut :/ Anonymous poster hash: 7a659...707 Kerastase og SP har mye bra shampo for litt problem-hodebunn! Alt som ellers ikke er så vanlig er veldig normalt når du er gravid sa en klok dame til meg en gang Hodebunnen fin produserer litt gir mye talg, så er viktig at du får tilbake riktig pH i hodebunnen din. Du kan også kombinere med tørrshampo for lookens skyld 😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192194-w%C3%A6%C3%A6-begynt-%C3%A5-flasse-etter-jeg-ble-gravid/page/2/#findComment-146944177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 15. januar 2015 #29 Del Skrevet 15. januar 2015 Ok 😳 eneste jeg ikke flasser og klør av ja 😜Hehe, er ikke så rart når den etser vekk all syrekappa i hodebunnen 😳Jeg lover at når du slutter med den så kommer glasset tilbake. Fordi den gjør ingenting med problemet, bare symptomene. Så regn med noen måneder med flassing før det går over når du bytter shampo Uff da... Før kunne jeg bruke hva som helst,men pkutselig har jeg blitt så veldig følsom på alle mulige produkter. Skal unne meg en god frisørsjampo jeg 😊 noen anbefalinger? Vet jo tigi produktene lukter himmelsk godt :-)Jeg vil faktisk ikke anbefale tigi, for de er så sterkt parfymerte. Vanskelig å anbefale deg noe uten å se på hodebunnen din, men vi alle trenger fuktighet disse kalde dager. Kerastase og SP har mye gode shampo, balsam og kurer for både flaksende hodebunn og tørt vinterhår 😊 Takk takk 😊 skal se hva jeg finner. Er veldig tørr luft her hjemme også så det hjelper jo ikke akkurat. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192194-w%C3%A6%C3%A6-begynt-%C3%A5-flasse-etter-jeg-ble-gravid/page/2/#findComment-146945176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå