Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Femåringen min maser om dette.. jeg hører kompisene hans prater om det ofte og spør han om han har det.. Han svarer tappert; nei, men jeg har Lego chima. . har dere erfaring med dette spillet? Er det noe for en femåring? Er det noe vold osv i det? Anonymous poster hash: b7f05...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Veldig enkelt og ufarlig spill. Du kan selv velge om du skal kjempe mot "fiender" eller bare bygge opp ting i spillet. Mine gutter er eldre, så de spiller online med venner og bekjemper både hverandre og andre fiender i spillet. Grafikken er helt elendig, så de de kaller en zoombie ser ut som noen klosser. Ikke noe skremmende eller farlig i spillet i det hele tatt. Det fungerer som legoklosser, de bygger en verden med hus, bondegårder, dyrker mark, finner mat osv Anonymous poster hash: 50cce...dce
Caelyn Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Min startet som 5-åring, nå er han 7 og er kjempeflink. Han har både spilt vanlig og moddet Minecraft. Han bruker det til læring også, har bl.a. skrevet flere bøker inne i spillet med vitser og små historier etc Jeg kan anbefale det
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Min gutt startet så vidt som 5-åring, han er nå 7 år og elsker spillet. Jeg jobber i VGS og ser at noen av elevene mine i VG3 (18 år) også spiller det. De spiller på et mer avansert nivå da (i følge dem selv), så det er tydeligvis et spill som engasjerer mange aldersgrupper Anonymous poster hash: 7482b...5cb
Serepta Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Veldig fint spill, som også blir anbefalt av barnevakten.No Både 6 og 10-åringen her liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå