Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Beklager hvis det er et hjernedødt spørsmål, men jeg er bekymret og derfor spør jeg. Jeg blør, men det er bare litt brunt. Har gjort det flere dager nå, men det er som sagt veldig lite. Virker som at det er relativt normalt og at man bør være mer engstelig hvis det er koagulert blod (og friskt). Vel, jeg blør ikke klumper, men blodet er litt "snerkete" hvis dere skjønner (beklager intime detaljer). Anses slik "snerk" som koagler? Anonymous poster hash: 9af67...bae
petitt Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Det er blod som har blitt tykt og dermed klumpet seg. Og blod som har snerket seg som du beskriver er blod som har koagulert ja. Det er gammelt blod. Endret 11. januar 2015 av petitt
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Det er blod som har blitt tykt og dermed klumpet seg. Og blod som har snerket seg som du beskriver er blod som har koagulert ja. Det er gammelt blod. Hmmm, det jeg egentlig lurer på er om "snerk" er farlig. Andre som kanskje har hatt erfaring med det? Vet jo egentlig at det er koagulert blod, men om det anses som koagulert i denne sammenhengen. Huff, ser jo selv at jeg prøver å bortforklare at jeg har koagulert blod Vil så gjerne at snerk ikke skal være farlig... Anonymous poster hash: 9af67...bae
petitt Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Det er blod som har blitt tykt og dermed klumpet seg. Og blod som har snerket seg som du beskriver er blod som har koagulert ja. Det er gammelt blod. Hmmm, det jeg egentlig lurer på er om "snerk" er farlig. Andre som kanskje har hatt erfaring med det? Vet jo egentlig at det er koagulert blod, men om det anses som koagulert i denne sammenhengen. Huff, ser jo selv at jeg prøver å bortforklare at jeg har koagulert blod Vil så gjerne at snerk ikke skal være farlig... Anonymous poster hash: 9af67...bae Det er ikke farlig, har du mensen? For da vil det ofte være sånn snerk som kommer. Om du er gravid så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legen din, selv om man også kan blø litt da også, og da er det som regel gammelt blod som kommer, snerkete og klumpete. Men om du har mensen, eller er rundt mensperioden så trenger du ikke bekymre deg, for da er det iallefall mest sannsynlig derfor.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Er vel mest sannsynlig at HI i gravid når hun er her inne på 1.trim..... men uansett, er du bekymret så ring legen i morgen. Det kan være bekymringsverdig, men det kan like godt ikke være det, så inntil du har snakket med legen, lykke til og tenk positivt, mest sannsynlig så er dette ikke farlig😊 Anonymous poster hash: c5cbe...fd3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Det er blod som har blitt tykt og dermed klumpet seg. Og blod som har snerket seg som du beskriver er blod som har koagulert ja. Det er gammelt blod. Hmmm, det jeg egentlig lurer på er om "snerk" er farlig. Andre som kanskje har hatt erfaring med det? Vet jo egentlig at det er koagulert blod, men om det anses som koagulert i denne sammenhengen. Huff, ser jo selv at jeg prøver å bortforklare at jeg har koagulert blod Vil så gjerne at snerk ikke skal være farlig... Anonymous poster hash: 9af67...bae Det er ikke farlig, har du mensen? For da vil det ofte være sånn snerk som kommer. Om du er gravid så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legen din, selv om man også kan blø litt da også, og da er det som regel gammelt blod som kommer, snerkete og klumpete. Men om du har mensen, eller er rundt mensperioden så trenger du ikke bekymre deg, for da er det iallefall mest sannsynlig derfor. Siden dette er skrevet inne på 1.trimester, vil jeg tro at ts er gravid. Hvor langt er du i så fall på vei? Ta kontakt med legen i morgen du. Ca hvor mye er det snakk om? En liten skje? En spiseskje? Det trenger ikke nødvendigvis være farlig, men blødninger er ikke noe gøy å oppleve som gravid, du bør nok høre med legen i morgen. Anonymous poster hash: 279eb...e97
Frufluffy Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Min lege ba meg alltid ta kontakt om jeg blødde. Jeg vet også at legevakten noen ganger ikke vil ta inn gravide som blør og om man er langt ut i svangerskapet så har føden vært rette instans for meg Krysser fingrene for deg. Har selv opplevd blødninger som har ikke har vært farlig og en gang har det ikke gått så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå