Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Nå er jeg møkk lei dritten. Har alle 4, men den siste tanna som er på tur opp har plaget meg av og på i 10 år! Betennelser, smerter og nå tannkjøtt dom ikke trekker seg tilbake som det bruker😬 har bitt hull i tannkjøttet som ligger over tanna og er så håven i tannkjøttet på kveldene at jeg ikke får bitt sammen skikkelig😣 jeg har ikke penger til tanntrekking nå og er så livredd tannlegekontoret at jeg ikke kommer til å dra dit med det første😢   Anonymous poster hash: f4adb...9ad
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Gjør som meg! Forklar situasjonen om at du har en vond tann, som du rett og slett ikke tørr å trekke. Jeg har trekt 2 visdomstenner pga betennelser. Det er ikke bra å gå med en tann som forårsaker smerter og ingen nytte! Jeg har en deal med tannlegen, så når jeg kommer inn å skal trekke eller borre så får jeg noe flytende beroligende. For å si det rett ut så er jeg ikke tilstede under trekkingen, kommer først til meg selv neste dag. Og det som også er så kjekt er at man ikke har lov til å betale for seg i den tilstanden. Så jeg får alltid med meg en regning i lommen som jeg har en mnd på meg til å betale. 1200 kr er faktisk verdt de smertene du sitter med nå, og om du får en mnd på å betale skall det nok gå greit å spare opp de på ett vis. Evt kan du høre med nav eller sosialen. Vet ikke helt hvordan dette fungerer men tannen må ut! Og om du ikke har råd til den selv så har du rett til hjelp på ett vis! Har flere venner med trang økonomi som har fått hjelp med slike ting. Huff, de smertene du sitter med nå er ikke noe å spøke med. De ødelegger både søvn og matinntak! Føler med deg Hi  Anonymous poster hash: e1b86...7c8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Jeg måtte på sykehuset og operere ut de to nederste visdomstennene da jeg var 26. De kom heller aldri helt igjennom tannkjøttet. Tror ikke jeg betalte mer enn egenandel.  Anonymous poster hash: b9092...30e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Gjør som meg! Forklar situasjonen om at du har en vond tann, som du rett og slett ikke tørr å trekke. Jeg har trekt 2 visdomstenner pga betennelser. Det er ikke bra å gå med en tann som forårsaker smerter og ingen nytte! Jeg har en deal med tannlegen, så når jeg kommer inn å skal trekke eller borre så får jeg noe flytende beroligende. For å si det rett ut så er jeg ikke tilstede under trekkingen, kommer først til meg selv neste dag. Og det som også er så kjekt er at man ikke har lov til å betale for seg i den tilstanden. Så jeg får alltid med meg en regning i lommen som jeg har en mnd på meg til å betale. 1200 kr er faktisk verdt de smertene du sitter med nå, og om du får en mnd på å betale skall det nok gå greit å spare opp de på ett vis. Evt kan du høre med nav eller sosialen. Vet ikke helt hvordan dette fungerer men tannen må ut! Og om du ikke har råd til den selv så har du rett til hjelp på ett vis! Har flere venner med trang økonomi som har fått hjelp med slike ting. Huff, de smertene du sitter med nå er ikke noe å spøke med. De ødelegger både søvn og matinntak! Føler med deg Hi  Anonymous poster hash: e1b86...7c8 De flytende greiene høres genial ut, men jeg har en baby på 6 mnd som jeg ammer og må ta meg av, så er kanskje ikke så aktuelt alikevel:(  Fu flate for ei natt.. sovnet ikke før etter 3, babyen styret på frem til halv 6 og storebror vekte hele huset kl halv 8😥 heldigvis er pappan hjemme så han kan ta ungene en del...  Hi  Anonymous poster hash: f4adb...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå