vilblimamma25 Skrevet 10. januar 2015 #1 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei jenter! Etter mye googling av masse jeg lurer på, fant jeg ut at jeg nå like så godt, melder meg inn på siden Jeg har hatt hormonspiral i 3 år. Har hatt regelmessig menstruasjon under hele perioden, men har ikke eksakt koll på hvor lang periodene har vært. Sist jeg hadde menstruasjon tror jeg var like etter julaften. Nå har jeg og min forlovede gledet oss så mye til å bli foreldre, at vi besluttet å fjerne spiralen min på onsdag (07. januar). Under fjerningen av denne, fikk jeg også innenvendig ultralyd, som viste at jeg hadde egg, men ikke eggløsning akkurat da. Morgenen etter tok jeg en eggløsningstest fra Clear Blue, som viste konstant smilefjes. Vet ikke om det var riktig tidspunkt å ta det på ift syklus, og om den må tas fra en viss dag, for at den skal kunne måle stigningen i urinen? Har uansett "hoppet i høyet" i dagene før, under og etter. Forleden dag fikk jeg noe rart gjennomsiktig slim, og hver dag har jeg bittebittebittelitt blødninger med friskt blodet (som kommer på papiret når jeg tørker meg). For to dager siden våknet jeg og var kjempe kvalm, måtte kaste meg over toaletten da jeg skulle pusse tennene mine.. Kjenner meg rar i formen (men det kjenner jeg nesten hele tiden..), men det er mye som skjer nederst i magen.. Tror dere at jeg kan være så heldig å være gravid allerede? Kjenner dere til tilfeller hvor det har gått så fort? Ingen har noe fasitsvar, men jeg vil gjerne høre hva dere har for synspunkter (kjennes som år til jeg kan ta graviditetstesten..!) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192035-nettopp-tatt-ut-spiral-mange-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ny-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mingemaura Skrevet 10. januar 2015 #2 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei! Velkommen :-DDet er nok alt for tidlig å være "gravid" nå ettersom det tar ca 7-10 dager for egget å feste seg etter det har blitt befruktet. Man får hcG i kroppen etter egget er festet og det begynner å skje noe. Gjennsomsiktet slim vil nok være at du hadde eggløsning og det samme med blodet. Noen får el-blod når de har eggløsning. Jeg sliter med mye mensmurringer og kvalme når jeg har EL, så kan være en bivirkning av eggløsningen som du har gått igjennom. Regner med du forventer mens ca den 21 januar, så ta deg en test da hvis du enda har mistanker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192035-nettopp-tatt-ut-spiral-mange-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ny-her/#findComment-146933405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå