Gå til innhold

Boil in bag-ris.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pleier dere å smaksette risen, er det vanlig? Har aldri gjort det jeg. Hva smaksetter dere den med da?

Anonymous poster hash: fd730...16b

Løk, hvitløk, krydder av ulikt slag. Av og til buljong i stedet for salt. Gurkemeie...

Kommer an på hva vi spiser.

Anonymous poster hash: 6265d...dc2

Pleier dere å smaksette risen, er det vanlig? Har aldri gjort det jeg. Hva smaksetter dere den med da?Anonymous poster hash: fd730...16b

Løk, hvitløk, krydder av ulikt slag. Av og til buljong i stedet for salt. Gurkemeie...

Kommer an på hva vi spiser.Anonymous poster hash: 6265d...dc2

Men kjære vene, du kan da tilsette alt dette i vannet selv om du bruker boil-in-bag!!

Og hvis du virkelig hater de greine, så ville jeg sluttet å kjøpe de og heller kjøpt "ordinær" ris :)

Anonymous poster hash: 97327...2f3

Pleier dere å smaksette risen, er det vanlig? Har aldri gjort det jeg. Hva smaksetter dere den med da?Anonymous poster hash: fd730...16b

Men kjære vene, du kan da tilsette alt dette i vannet selv om du bruker boil-in-bag!!

Og hvis du virkelig hater de greine, så ville jeg sluttet å kjøpe de og heller kjøpt "ordinær" ris :)

Nå hadde ikke butikken annet i dag. .

Og jeg har forsøkt før. Feks gurkemeie. Bare halvparten av risen får farge i de posene. De ligger altfor tett.

Nå hadde ikke butikken annet i dag. .

Og jeg har forsøkt før. Feks gurkemeie. Bare halvparten av risen får farge i de posene. De ligger altfor tett.

Bruk en sleiv eller noe lignende og dytt litt på posen underveis når den koker så risen ikke klistrer seg sammen. Da får alt både smak og farge. 

Kunne ikke fordra boil in bag til jeg skjønte at det var lurt å løsne risen fra hverandre under koking. Nå synes jeg den smaker mye bedre! 

Anonymous poster hash: c180f...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...