Gå til innhold

Helt mørbanka nedentil

Anbefalte innlegg

Er 36 uker imorgen og kjenner at nå er jeg lei...Dette er nr tre og selve svangerskapet har vært utrolig fin med 0 kvalme etc., går med gutt denne gangen etter to jenter fra før. Men hele underlivet mitt er hovent og mørbanket:( Jeg begynner også å slite med hemoroider som jeg ikke hadde forrige gang selv om jeg var mye tyngre. Også begynner jeg å grue meg til fødselen selv om jeg har har hatt to enkle fødsler hvor jeg selv valgte bort epidural. Ikke vet jeg hvordan guttungen ligger heller. Han er dessuten til tider ubehagelig aktiv/vonde bevegelser, og han som har vært knall stille gjennom hele svangerskapet. Ugh! Nei hva skal en gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144191970-helt-m%C3%B8rbanka-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som underlivet mitt. Jeg er i uke 38+ 3. Hvis jeg kjenner der så buler hele underlivet ut. Hør ikke turt å tatt et speil for å se der nede. Håper bare at det er helt normalt. Kan ikke huske at det var slik med forrige. Hadde fin fødsel med første jeg og men gruer meg som rakkern nå. Hakke pakka fødebag en gang for jeg vil helst bare utsette fødsel lengst mulig. Alle rundt meg, særlig pappan, maser om at jeg skal være mer aktiv for å få fortgang på ting. Men jeg liker å ha babyen inne i magen jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...