09+11+15 <3 Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tar nycoplus gravid. Og den skal tas ut uke 12. Finnes det noe multitilskudd fra uke 13 som dere vet om? Legen foreslo at jeg kunne bare ta omega 3 etter det, men vet med meg selv at det ikke holder. Da det er svært lite mat som faktisk inneholder næring som frister for tiden.
Paeonia Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg bruker lifeline care. De har en type for de i 1.trimester og en type som heter Ammende for de f.o.m 2.trimester til ammende. Jeg klarer heller ikke å spise så variert og næringsrik kost for tiden at jeg får i meg det jeg trenger, så jordmor anbefalte meg å ta noe ved siden av. Jeg husker det ikke hver dag, men i gjennomsnitt annenhver dag tenker jeg, må være bedre enn ingenting
FrkKværner Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tok denne den er fra andre trimester og mens du ammer 😊 http://m.nycomed.no/#_produkt_nycoplus-mamma
Chloe30 Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tar omega3 og multivitaminer klarer ikke store tabletter, brekker meg og kommer opp igjen
vårlille2012 Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tar også omega 3 og multivitaminer. Prøver å spise sunt og variert nå som jeg har fått igjen matlysten
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tar omega 3 og folat. Prøvde meg på lifeline gravid, men de spydde jeg av. Spiser mye frukt og grønt, samt grove kornprodukter. Så regner med at jeg får i meg det jeg trenger. Anonymous poster hash: d56f5...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå