Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Noen med erfaring? Spent på om det blir litt kjølig i vannet og om kvelden. Reiser 22 mai. Anonymous poster hash: 78e4c...3a2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Hei! Vi var i fjor, og reiste rundt om 10.mai. Tempen var vel rundt 22 grader. Vi hadde med oss lille gutt på nesten 2 år, så det ble ikke til at vi lå strekk ut på stranda, så vi vandra mest rundt. Gikk rundt i halv kort bukse og kortermet Om kvelden blei det for kaldt for meg å bare gå i t-skjorte. (er litt frysen av meg og da) Var i september året før, og synes det var betre temp da. Skal til Alcudia i år, men reiser ca 30.mai. Hvilket hotell skal dere bo på? Anonymous poster hash: 064e5...5cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Skal bo på Sunwing Alcudia Beach. Vært der? HI Anonymous poster hash: 78e4c...3a2
Appelsinpiken Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Det hotellet er supert reiser gjerne tilbake igjen dit!
hms33 Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Vært på alcudia 14 ganger og noen ganger i mai. Ville ha ventet til litt uti juni da været kan være litt ustabilt i mai... Og ja det er kaldt i sjøen og på kvelden!! Også i juni.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Har vært der på den tiden og det var kjølig på dagen også noen av dagene. Det var flere dager hvor vi måtte ha på jakke, og det var absolutt ikke badevær. Var der i to uker, og badet litt den siste uken. Men jeg tror det var ekstra kaldt det året. Men har hatt samme erfaringer fra Italia og Kreta også i mai/juni Anonymous poster hash: 21b1b...303
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Var på sun wing alcudia, Mallorca, i fjor.vi dro 16.mai og var en uke. Temperaturen på dagtid var grei,men kjølig i sjøen og om kveldene og jeg frøys på hotellrommet.Skal jeg dit igjen drar vi ihvertfall en måned senere. Hotellet var veldig fint. Anonymous poster hash: 3c35c...c9c
Øyne som ser!! Skrevet 10. januar 2015 #8 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Kaldt. Vi var der i slutten av juni iår og satt å Frøs ved bassenget /stranden flere dager. Endret 10. januar 2015 av Øyne som ser!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #9 Skrevet 10. januar 2015 Det blåser en del på alcudia. Vi var i slutten av mai i 2013 og vi satt og frøs ved bassenget. Angret på at vi hadde bestilt turen dit. Fin plass og alt det der, men ville hatt litt temp! Den vinden ødela mye, ble jo så deilig den 5 minuttene den var borte på de 7 dagene. Anonymous poster hash: 1b2cc...f24
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #10 Skrevet 10. januar 2015 Har vært der to ganger i mai. Den ene gangen var vi der i månedskifte april/mai. Da var det litt kaldt i sjøen, så vi holdt oss stort sett i bassenget. Temperaturen ellers var ca 20-25 grader, men på kveldene var det kaldt. Ikke veldig kaldt, men vi måtte ha på oss genser. Ca 16-18 grader. Vi har også vært der siste uken i mai. Tror det var 22. vi dro faktisk Da var det deilig i sjøen. Temperaturen ellers var rundt 30 grader. På kveldene var det også varmt. Vi hadde noen tropenetter. Været kan være ustabilt i mai, så det er fare for regn og temperaturfall. De som var der uken før oss var ikke like heldige som oss. Det var den uken vi var der at havet ble varmt i følge de lokale. Skjedde stort sett på samme tid hvert år sa de. Så da er jo dere innenfor Alcudia er veldig fint for småbarnsfamilien som er ute etter sol og bad Veldig banevennlig! Anonymous poster hash: d1b14...74e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #11 Skrevet 10. januar 2015 Oj, her er det muligheter begge veier forstår jeg. Har med et barn som fort blir utilpass og mister apetitten når det blir for varmt, men hadde vel håpet på 25 grader dagtid iallefall. Forrige tur var nemlig på 35+ og det ble for mye for han. Takk for tilbakemeldinger, noen tips ellers fra dere som var vært på samme sted? HI Anonymous poster hash: 78e4c...3a2
Gjest Kira Skrevet 10. januar 2015 #12 Skrevet 10. januar 2015 Vi var der siste uken i mai. De første dagene blåste det full storm, og jeg var veldig fornøyd med at jeg hadde tatt med jakker til ungene. Resten av uken var det supert vær opp mot 29 grader. Så vi gikk fra storm og kald vind til å svette i badetøy på stranden samme uken
Elza Skrevet 10. januar 2015 #13 Skrevet 10. januar 2015 Vi reiste 16. mai for et par år siden og var der en uke. Hadde pent vær en dag, resten regn. Måtte ha jakke på kveldene. Ville ikke dratt tilbake dit i mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå