Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Har lyst til å skjule den stygge panna, men jeg blir allerede tatt for å være 10 år yngre enn jeg er og er redd pannelugg vil gjøre det verre. Er 24 år.. Anonymous poster hash: 459f7...5b8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har høy panne og har alltid fått beskjed fra frisører og den slags at pannelugg ikke passer til høy panne.. Anonymous poster hash: 6529c...ee4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Pannelugg er helt klart best, dersom man har høy panne. Anonymous poster hash: 57834...6d1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Jeg mener nei. Pannelugg og høy panne hører ikke sammen. Panneluggen vil markere panna, man vil enkelt kunne se hvor høy den er. Uten lugg gjør at panna ikke får noen oppmerksomhet. Anonymous poster hash: db297...d9c
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Pannelugg til høy panne er perfect! Så lenge du ikke er veldig tynn i håret såklart, da må du jo hente hår helt bakfra kronen Evt kan du gå for en tung skrålugg?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Pannelugg hører ikke til uansett utseende. Hår skal bort fra ansiktet :-) Anonymous poster hash: 6d8f4...ec0
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Jeg mener nei. Pannelugg og høy panne hører ikke sammen. Panneluggen vil markere panna, man vil enkelt kunne se hvor høy den er. Uten lugg gjør at panna ikke får noen oppmerksomhet. Anonymous poster hash: db297...d9c Nå vet du ikke hva du snakker om!
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Pannelugg hører ikke til uansett utseende. Hår skal bort fra ansiktet :-) Anonymous poster hash: 6d8f4...ec0 Ja du sitter visst med fasiten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå