Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Erfaringer? Vurderer denne men ser at den er en smule tynn i tykkelsen. http://lekmer.no/barnevarelse/tekstiler/sprinkelbeskyttelse/frank-poppy-sprinkelbeskyttelse-nova-blå Anonymous poster hash: 96a83...565
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ikke velg tynn - den bare krøller/bretter seg sammen, helt håpløst:( Anonymous poster hash: d84d3...c4f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 http://www.jollyroom.no/produkter/ng-baby-sengekant-tykk-gra-4 Denne anbefaler jeg!☺ Tynn hadde vi også til å begynne med. Den var nydelig så lenge nurket lå i ro i senga. Etter hvert når han ble større styret han fælt med kanten, og den ble skrukkete og fæl. Denne grå her sitter som støpt, og jeg digger den😊 Anonymous poster hash: e5491...030
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Ikke velg tynn - den bare krøller/bretter seg sammen, helt håpløst:( Anonymous poster hash: d84d3...c4f Bretter den seg selv om det er knyting også? Trodde liksom den var godt festet jeg da. Dette er første barnet så null peiling på dette 😊. Hi Anonymous poster hash: 96a83...565
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Ja, selv om det er knyting på den, så er den tynn og lett å dra løs, legge beina inni osv når de blir eldre. Min på 6 mnd greide nesten å rive hele greia. Knytingen blir veldig festlig å dra i😂 Anonymous poster hash: e5491...030
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 http://www.jollyroom.no/produkter/ng-baby-sengekant-tykk-gra-4 Denne anbefaler jeg!☺ Tynn hadde vi også til å begynne med. Den var nydelig så lenge nurket lå i ro i senga. Etter hvert når han ble større styret han fælt med kanten, og den ble skrukkete og fæl. Denne grå her sitter som støpt, og jeg digger den😊 Anonymous poster hash: e5491...030 Takk for at du deler. Spør deg også, krøller en tynn kant seg selv om det er knyting? Jeg bestilte egentlig en tykk kant fra babydan men den var så tynn i stoffet at den gule skumgummien lyste igjennom å alt så skittent ut. Så den byttet vi. Den du sendte, er det tykt stoff på den? Så fin ut 😊 Hi Anonymous poster hash: 96a83...565
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Ja, selv om det er knyting på den, så er den tynn og lett å dra løs, legge beina inni osv når de blir eldre. Min på 6 mnd greide nesten å rive hele greia. Knytingen blir veldig festlig å dra i😂 Anonymous poster hash: e5491...030 Aha. Hehe kan egentlig se det for meg når du sier det. Haha. Men den med tykk kant da, den festes jo ikke. Sitter den der den skal da? Hi 😊 Anonymous poster hash: 96a83...565
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Den grå har jeg god erfaring med. Ser pen ut enda, etter 7 mnd. Den sitter godt fordi den er skreddersydd for sprinkelseng, ingen knyting trengs. Anonymous poster hash: e5491...030
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Den grå har jeg god erfaring med. Ser pen ut enda, etter 7 mnd. Den sitter godt fordi den er skreddersydd for sprinkelseng, ingen knyting trengs. Anonymous poster hash: e5491...030 Takk for svar. Tror jeg må gå for tykk kant etter p ha hørt deres erfaringer 😊 Anonymous poster hash: 96a83...565
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Du kan jo evt ha tynn de første mnd om du vil. Vi hadde tynn blondekant frem til han tok knekken på den😂 Anonymous poster hash: e5491...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå