Gå til innhold

Er det positiv el negativ G test ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krysser fingrane og håper.

Skal ta ein test i kveld og sjå. Men jeg er øm enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohhh, mensen smertene kom ikveld... Så ligge straaaak på benken! Au!

Skrevet

Heldig som kommer inn i rytmen igjen.

Jeg vil komme inn i rytmen igjen. Vil starte prøvingane igjen. Liker ikkje blod og positiv G test.

Skrevet

Ser den slurpå. Heldigvis har eg negativ test. Så da tror jeg hcgen må være lav. Blir spennende og ringe legen på mandag og håpe resultatet er klart da

Skrevet

Men vet du hvordan det er å finne el etter sa? Kan jeg regne idag som første dag i menstruasjon? Selv om jeg har blødd i to uker ?

Skrevet

No ser det ut til at mensen er på veg. Så no er jeg og på rett kjør. Så da kan jeg begynne og teste etter El om 8 dager. Vil starte litt tidligare så jeg er garantert og finne den.

Tror jeg ville ha starta litt tidligare med El testingen pga ustabil blødning.

Skrevet

Så bra mensen kom. Av og til et bra tegn det. Selv om en heller vil slippe mensen og heller være gravid:)

Skrevet

Har blød godt i dag og endelig begynne prøvingane igjen. Liker ikkje sitvasjonen med positiv G test og blod siden jeg er 43 år.

Og du er i full gang og ?

Skrevet

No har det sluttet og blø men kossen går det med deg ?

Skrevet

No har det sluttet og blø men kossen går det med deg ?

Wohw,heldig du er. Nei her blør jeg ennå, blødd i 17 dager nå. Skal ringe til legen om en time og høre om de har fått svar på første hcg blodprøven.

Skrevet

Trist å lese, håper det går bedre for deg neste gang :)

Skrevet

Blodprøven va bra , mindre enn 5. Så nå gjelde det bare å slutta å blø. Hehe

Skrevet

Jeg hadde rosa/aprikos farga utflod i nesten to uker. Hadde veldig dårlig følelse og gikk til legen, men han sa at det var heilt normalt. 2-3 dager etter lege besøk vånet jeg med kraftige menssmerter og kraftig blødning. Mista i uke 8+6. Neste spire satt ett berre to forsøk, og jeg hadde med en gang ein kjempe god følelse. Merkelige greier, men utrulig hva kroppen vet før ein selv aner det.

Skrevet

Nei nå har jeg slutta og blø! Endelig!!!! Så tok en el test idag og den var nesten positiv .så får kjøre på.

Skrevet

Godt og høre. Tvi tvi og håper det sitter nå etter ein SA

Skrevet

Håpe det samla for deg:)

Skrevet

Håpe det samla for deg:)

Samme sko d stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...