Gå til innhold

Hva jobber dere med og hva tjener dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Turnuslege. 460 000 i grunnlønn (minimum er 433 000, det avhenger av vaktbelastning), litt usikker hva jeg får netto totalt sett, blir vel et sted mellom 500 000 og 540 000. Den dagen jeg (forhåpentligvis) får assistentlegestilling er minimum i grunnlønn 484 000, blir ofte en del mer pga vakt.

Anonymous poster hash: aca60...d8a

Turnuslege. 460 000 i grunnlønn (minimum er 433 000, det avhenger av vaktbelastning), litt usikker hva jeg får netto totalt sett, blir vel et sted mellom 500 000 og 540 000. Den dagen jeg (forhåpentligvis) får assistentlegestilling er minimum i grunnlønn 484 000, blir ofte en del mer pga vakt.

Brutto, så klart :) 

Annonse

Egentlig butikksjef, tjente ca 350.000,- i året (liten butikk med omsetning på rundt 4 mill).

Fikk barn, hadde 80% lønn i permisjonen, hadde ulønnet permisjon fra januar til august, ble syk i desember, veldig syk.

Endte på aap, og det er 66% av lønnen siste 3 år før første sykemelding, så da endte jeg hundre tusen lavere i året da.....

Anonymous poster hash: 993de...351

Jobber innen forsikring. Startet for 18 år siden på lusne 120 000. Steg raskt etter det, og så har det gått jevnt og trutt oppover. Med overtid tjente jeg i fjor 840 000,-. Fastlønn er 703 000,-.

Anonymous poster hash: 272c5...fff

Fikk ny jobb idag, medierådgiver for Google, med en start lønn på 820 000kr. Utrolig lykkelig!

Da vet vi hvem du er! Og vi skjønner at de ikke burde ansatt deg, som legger ut om både prosessen bak ansettelsen (som virket å være veldig tynn) og lønnen i stillingen, og det på et forum som ikke akkurat er seriøst...! Huff...

Anonymous poster hash: ec8a9...414

Fikk ny jobb idag, medierådgiver for Google, med en start lønn på 820 000kr. Utrolig lykkelig!

Da vet vi hvem du er! Og vi skjønner at de ikke burde ansatt deg, som legger ut om både prosessen bak ansettelsen (som virket å være veldig tynn) og lønnen i stillingen, og det på et forum som ikke akkurat er seriøst...! Huff... Anonymous poster hash: ec8a9...414

Hvorfor snakker du om deg selv i flertall?

Anonymous poster hash: b701f...906

Annonse

Da vet vi hvem du er! Og vi skjønner at de ikke burde ansatt deg, som legger ut om både prosessen bak ansettelsen (som virket å være veldig tynn) og lønnen i stillingen, og det på et forum som ikke akkurat er seriøst...! Huff... Anonymous poster hash: ec8a9...414
enig med du!

Anonymous poster hash: b80c0...571

Hvorfor snakker du om deg selv i flertall?

Anonymous poster hash: b701f...906

Hvem er jeg da? De ansatte meg pga min bakgrunn og min tidligere sjefs referanser.

Jobben min er verken hemmelig eller taushetsbelagt. Så at jeg er på et mamma forum tror jeg bryr min nye sjef fint lite :)

Jobber som account manager. Kun jobbet her i et halvt år så ikke steget i lønn. Har en grunnlønn på 420.000,-, samt veldig fleksibel arbeidstid.

Anonymous poster hash: 2c84e...6ea

Hvilken utdanning har du, generell øk./adm. utdannelse? Bare nyskjerrig :)

Anonymous poster hash: 43a3e...ba8

Hjelpepleier, snart ferdig sykepleier. Jobber i kommunen og har i dag 398 000,-,stiger til rundt 425 000,- nå når jeg er ferdig til våren. Dette er grunnlønn, tillegg kommer ved siden av :)

Anonymous poster hash: 7c5be...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...