Gå til innhold

1. Svangerskapskontroll.. Skuffet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min er sykemeldt og jeg har fått vikarlege, det ble en skikkelig nedtur i tidligere sv.skap har min lege tatt seg god tid og denne legen satt bare å skrev på dataen mens jeg var der, og snakket omtrent ikke med meg.

Legen min kjente etter livmoren tidlig og lyttet med dopler tidlig, uke 10 sist. Dette gjorde ikke denne legen. Og svarte bare kort at nei, det er ikke vits så tidlig.

Jeg hadde utslag på leukocytter +2 som er ganske vanlig for gravid, som jeg også har hatt tidligere sv.skap pga mye tyntflytende utflod som forurenser urinen, men hun ville sende på dyrking, greit nok.

Det kan også være en indikasjon på klamydia, jeg sa at det var svært usannsynlig, men det hørte hun ikke på, så jeg må levere en urinprøve til. Som jeg vet er unødvendig. Blir jordmor her etter.

Skrevet

Det er grunnen til at jeg aldri har gått til lege, bare jordmor.... har dårlig erfaring med lege fra aller første gangen, da mistet jeg, selvfølgelig ikke legen sin feil, men hun var så kald og upersonlig at fy... Hun sa det var liv selv om det ikke var det.... Da jeg mistet og måtte til utskrapning sa legene at det hadde vært dødt en god stund pga kraftig lukt og div... noe som betydde at det ikke var liv når jeg var hos denne legen....

Anonymous poster hash: 49d45...e7b

Skrevet

Selv følte jeg at jeg fikk klart best oppfølging hos legen. Hos jordmor var det bare dill. Snakket og latet som hun var interessert liksom, gammel dame som ikke helt hadde peil...

Anonymous poster hash: d8fc1...e39
Skrevet

Syntes jordmor var så koselig å gå til ☺ , men pga stoffskifte så må jeg til legen hver mnd så da blir det litt mye å holde styr på.

Heldigvis er legen flink og hører på meg osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...