Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Arrrg, jeg holder på å bli gal. Jeg har forholdsvis stabil syklus på 28 dager. Tok ut spiralen i oktober. Sist helg fikk jeg plutselig mensen 8 dager for tidlig. Blødde ikke så mye som jeg pleier, og kun i 11/2 dag. Den ene natten hadde jeg nesten rie-lignende smerter. Jeg har to barn fra før. Sist jeg ble gravid blødde jeg også litt, og ble veldig overrasket da testen vår positiv. Naturligvis tenkte jeg at dette kanskje kunne være en litt kraftig festeblødning. Har så klart svidd av to tester allerede selv om ikm ikke er før til søndag (hvis jeg ikke allerede har hatt den da). Tok en i går kveld, og en i dag tidlig. De var negative begge to. Har bestemt meg for å ta en test søndagsmorgen. Regner med at den er negativ, men merker at jeg ikke klarer å slå meg helt til ro med negativt resultat før det.......

Fortsetter under...

Hei. Da er vi så i si i samme båt, tok ut h spiral i desember, fikk mensen 3 dager før tiden. Men den forsvant etter noen timer for å så komme igjrn dagen etter. Men veldig *lett* mens. Har ubehag nede i sidene i magen, varrierer litt hva side som hverken. Har ikke tatt test enda.

Anonymous poster hash: 140c6...ecf

Hei. Da er vi så i si i samme båt, tok ut h spiral i desember, fikk mensen 3 dager før tiden. Men den forsvant etter noen timer for å så komme igjrn dagen etter. Men veldig *lett* mens. Har ubehag nede i sidene i magen, varrierer litt hva side som hverken. Har ikke tatt test enda.

Anonymous poster hash: 140c6...ecf

Jeg har slått meg til ro med at syklusen sikkert bare har blitt litt ustabil. Aner ikke når jeg har EL. Kanskje like greit. Nå får vi bare hygge oss, og så får det bare stå til :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...