Gå til innhold

Noen som har hatt suksess med lavkarbo? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HI her, jeg veier 74 kg, vil gjerne ned til 60 kg for å få en sunn vekt. Vil jeg ha god effekt av lavkarbo da?

Håper jo jeg også kan få litt sånn "pangstart" på disse kiloene ;)

Anonymous poster hash: 8fd69...c5b

Det lurer jeg også på. Virker som mange har vært veldig overvektige.

Anonymous poster hash: 7f2a7...2c4

Alle får en pangstart når de starter på lavkarbo. Dette pga at et karbohydratrikt kosthold binder mye vann. De første kiloene en mister er derfor bare vann. De resterende kiloene kommer jo helt an på hvor tung en er i utgangspunktet. En som er veldig overvektig vil jo selvfølgelig gå raskere ned i vekt enn de som bare skal ta av 5-15 kg.

Anonymous poster hash: 597e8...ca7

Jeg vil også si at et lavkarbo-kosthold bør en velge som en del av en livsstilsendring. Selvfølgelig virker det også om en bare vil slanke seg for en periode, men kiloene kommer jo krypende tilbake om en går tilbake til sitt gamle kosthold etter en har nådd sin idealvekt.

Anonymous poster hash: 597e8...ca7

Jeg skal ha det som en livsstil. Og så heller skeie ut de få gangene det er festligheter, for dette er noe jeg ønsker å leve med resten av livet (hvis det fungerer selvfølgelig)!

Anonymous poster hash: 8fd69...c5b

Annonse

Jeg har hittil ikke hørt om noen som ikke har hatt helsemessige fordeler av lchf uavhengig av overvekt eller ikke.

Frokostsmoothie: frosne bringebær, et par rå egg, en god skvis sitron (og evt avokado og søtning) kjørt i blender. En dæsj fløte om du foretrekker kremet variant. Holder deg mett lenge og har masse god næring :)

Anonymous poster hash: 23b9d...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...