Gå til innhold

Lang behandlingstid enganstønad?

Anbefalte innlegg

Hvor langt tid tok det for dere? Søkte den 17 og har fått beskjed om at de mottok søknaden den 19 des.

Hører noen sier det bare har gått noen dager til flere uker? Holder til i Vestfold

Begynner å bli veldig utålmodig på pengene nå ja 😊

Anonymous poster hash: 80e9a...e2a

Fortsetter under...

Jeg sendte søknad på nav sine sider på Internett på en tirsdag i begynnelsen av desember.Fylte ut søknaden elektronisk, og tok bilde av terminbekreftelsen og lastet opp. Torsdagen samme uke var pengene inne på konto. Hvor lagt er du på vei da? For de utbetalte ikke før et visst antall uker er fullgåtte.

Elektronisk søknad virker som om går mye raskere enn papir! søkte kontantstøtte og fikk det innvilget pr post to dager etter at søknaden var sendt.

Behandlingstid kontantstøtte vet jeg ikke. Foreldrepenger har tatt 8'uker for meg

Jeg sendte søknad på nav sine sider på Internett på en tirsdag i begynnelsen av desember.Fylte ut søknaden elektronisk, og tok bilde av terminbekreftelsen og lastet opp. Torsdagen samme uke var pengene inne på konto. Hvor lagt er du på vei da? For de utbetalte ikke før et visst antall uker er fullgåtte.

Er 29 uker på vei å søkte for 3 uker siden

Anonymous poster hash: 80e9a...e2a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...