Gå til innhold

gutten min har sovet i hele dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vekk han og sjekk allmenntilstand, feber osv. Har aldri opplevd at noen av mine barn har sovet så lenge i strekk uten at de har vært syke - uansett alder. Er trebarnsmor. Kan jo hende at han har vært våken uten at du har sett det om han ikke har gitt lyd fra seg, men synes det høres merkelig ut at han ikke har bedt om mat. Mistenker at han er slapp og syk. Det er jo vanlig at de spiser ca hver tredje time på den alderen. Og har ikke du sinnsyk melkespreng?? Jeg hadde vekket barnet for lenge siden. Blir nervøs på dine vegne. Vekk barnet.

Annonse

Sover han fortsatt?

Når han våkner for å spise, er han godt våken og gir god kontakt?

Våkner han når du steller ham?

Dersom han våkner for å spise og da spiser bra og med god kraft, tipper jeg det ikke er så mye å bekymre seg for, men på et eller annet tidspunkt bør han jo være litt våken...

Hmm spiser han godt ved hver mating? Er bleiene våte og hvordan er avføringen? Er han våken og klar i blikket når han spiser? Har han feber eller virker surklete? Er han blek o.l? Dersom du kan utelukke disse tingene, så trenger det ikke være noe... Kan hende han bare har et skikkelig sove døgn :) 

Men klart merker du noe utenom det vanlige ville jeg tatt en liten tlf til legevakten for å høre ;)

Han har ingenting av det dere skriver. Var nok bare jeg som var overbekymret. Han spiser godt, har mange tissebleier og er veldig våken når han spiser og på stellebordet er han ei solstråle og gliser fra øre til øre. Idag er han "seg selv" igjen 😁

Anonymous poster hash: c5e4c...7e9

Nå er soveperioden over. Siste sovedag sov han nesten hele døgnet. Va våken til sammen to timer kanskje. Tenkte jo at han aldri kom til å sove om natta men han sov fra 23-09.30. Han sover nesten aldri om natta ellers. Kl 05 våkns jeg og fikk sjokk og måtte se om han pusta, ga han mat mens han sov.. haha. Snakker om hysterisk mamma altså 😛

Anonymous poster hash: c5e4c...7e9

Min første unge. Hadde lur midt på dagen fra 10.00 - 15.00 hver dag fra ho var et par uker gammel. Ho hadde en liten powernapp etter det før ho sovnet for kvelden ca 19.30. Når ho var tre Mnd sov ho 12 timer i strekk om natten også.

Nå er ho 3 år og trenger fortsatt å sove 1 -2 timer på dagen.

Men det finnes ikke en fasit på barn. Følg magefølelsen, er du bekymret så ringer du legen 😊

Anonymous poster hash: 18a36...57d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...