Gå til innhold

Sende en oppmerksomhet til noen i sorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har mistet pappaen sin, og jeg vil sende henne noe som en liten oppmerksomhet. Vi bor ikke i samme by, så jeg må sende dette i posten. Jeg vil ikke sende blomster, men noe mer "nyttig", som konfekt eller duftlys. Noen som kan hjelpe meg med forslag?

Anonymous poster hash: 553ae...4b5

Skrevet

Mamma døde nettopp og jeg satte stor pris på meldinger, blomster og de som kom innom for en prat og en kaffe. Hjembakte boller ble også varmt motatt.

Anonymous poster hash: 00d49...0ef

Skrevet

Jeg satte veldig pris på blomster da jeg var i samme situasjon, og håndskrevne kort med omtanke. Konfekt hadde jeg ikke hatt noen glede av akkurat da.

Anonymous poster hash: 25600...231

Skrevet

Jeg ville ha sent blomster.

Skrevet

Har venninnen din hage? Hva med et frukttre som kan plantes som minne om pappaen hennes?

Anonymous poster hash: 066b2...b41
Skrevet

Ok, jeg vet at blomster får hun nok av nemlig. Men kanskje jeg sender det i tillegg. Et kort med varme ord er en selvfølge :)

Aller helst vil jeg jo besøke henne, gi verdens lengste klem og bare støtte henne ansikt til ansikt, men som sagt, vi bor ikke i samme by, så det er ikke mulig enda (vi bor veldig langt unna hverandre).

Frukttre er en kjempegod ide, takk :)

Noen andre som har forslag? Setter stor pris på det.

Anonymous poster hash: 553ae...4b5

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg ville ha satt pris på et hyggelig kort ev. med et blomstergavekort i sånn at jeg kunne gått og kjøpt meg noen blomster selv når alle de blomstene man får med en gang visner.  Det er uansett hyggelig med omtanke, så selv om jeg aller helst ville hatt et blomstergavekort, så hadde jeg blitt glad for både konfekt og duftlys, selv om jeg egentlig hater duftlys og ikke kan skjønne at det finnes noen som liker det. 

Skrevet

En fin diktsamling, kanskje. Jeg fikk Etidh Södergrans samlede da jeg mistet mannen min, den ble jeg veldig glad for. Hadde også blitt glad for Hans Børli, Olav H. Hauge, Halldis Moren Vesaas eller Inger Hagerup. Og en litt fjern venninne skrev et kjempefint, langt brev, og ga meg en olivenplante - det varmet også veldig.

Anonymous poster hash: 34d98...e40
Skrevet

Jeg mistet begge foreldrene mine i fjor, all oppmerksomhet med sympati var god oppmerksomhet. Enten det var en tekstmelding, en blomst, en bok osv

Anonymous poster hash: fab1e...7c0
Skrevet

Dersom du kjøper et frukttre, sørg også for at noen planter det for henne.. det er ikke sikkert hun har lyst og overskudd til å gå ut i hagen med spade og oppgaven legger kanskje stengt til byrden..

Anonymous poster hash: ecdaa...569

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...