Gå til innhold

IKM uke 6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk! :) tror jammen meg jeg tør å slippe jubelen løs! Blir nok testing de neste dagene også, men så deilig å få positiv allerede nå! :D 10/11 dpo (eller dager siden egg-uttak hos donor) i dag. Jippi! :)

Gratulere så mye! Har du noen symptomer?

Anonymous poster hash: 260c7...629

Tusen takk! :) tror jammen meg jeg tør å slippe jubelen løs! Blir nok testing de neste dagene også, men så deilig å få positiv allerede nå! :D 10/11 dpo (eller dager siden egg-uttak hos donor) i dag. Jippi! :)

Gratulere så mye! Har du noen symptomer?

Anonymous poster hash: 260c7...629

Takk! Ikke så mange symptomer foreløpig, men er Ofte sulten og kokt i hodet :) men er allerede litt rar pga hormon-tilskudd. Så har ømme boobs og oppblåst mage fra før 😝

Gratulerer Piasawa!! Så gøy! Nå må du kaste babystøv over alle oss andre så vi kan komme etter!

Baremeg1, jeg har hatt murringer både når jeg har fått mensen og vært gravid. Ømme pupper hadde jeg før mensen, husker ikke om de kom sist jeg var gravid.

Annonse

Tuuusen takk alle sammen! I dag tok jeg en digital også, som bekreftet gårsdagens tester. Endelig!! :D etter nesten 2,5 år som prøver er det min tur!! :D :D

Piasawa, jeg har vært her inne og snoket for å følge med på deg - og jeg er SÅÅÅ glad på dine vegne!! Helt fantastisk! :) Nå må spiren din klamre seg fast og holde seg der den skal helt til dere er i mål :)

Tuuusen takk alle sammen! I dag tok jeg en digital også, som bekreftet gårsdagens tester. Endelig!! :D etter nesten 2,5 år som prøver er det min tur!! :D :D

Piasawa, jeg har vært her inne og snoket for å følge med på deg - og jeg er SÅÅÅ glad på dine vegne!! Helt fantastisk! :) Nå må spiren din klamre seg fast og holde seg der den skal helt til dere er i mål :)

Jaaaa! :D

Henger meg på her jeg, ikm 7 februar. Ville ikke være med i ikm gruppe denne gangen egentlig, prøver å stresse ned :P

Som vanlig har jeg nå ømme brystvorter, men mer utflod enn vanlig . Kjenner det kommer når jeg sitter, tror nesten jeg får mensen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...