Gå til innhold

IKM uke 6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror kanskje at jeg må snike meg inn her fra uke 5. Kroppen sliter litt med å slippe egg, jeg trodde først jeg hadde el 16.jan, men så hadde jeg el-slim og murringer på fredag 23.jan. Utrolig irriterende! Kjenner jeg blir litt sint på kroppe og som surrer sånn. Men siden dette er 1 pp med nr 2 så skal jeg ikke klage :)

Annonse

Ja da var det 7 dpo i dag... Ventetiden er lang!!! Hvordan går det med dere andre?

Når begynner dere å teste, hvis dere i det hele tatt gjør det før mensen (ikke) har kommet? Tenkte jeg skulle prøve å vente til IKM denne gangen jeg... Så slipper jeg å stresse med testing og depping... Blir liksom litt ekstra deppa av mange negative tester... Har startet på 10/11 dpo før.

Jeg tenkte jeg skulle prøve å teste litt tidligere denne gangen.. Har som regel ventet til IKM med å teste. Men min mor blir 50 den 3. Februar, så hadde vel vært tidenes bursdagsgave! (Selv om jeg har blitt skuffet x antall ganger i over et år nå...) Tester 12 dpo jeg da:)

Slitsomme dager ja!;P

Min plan er å vente til etter ikm med å teste. Det er lett å si nå og så ser jeg ikke bort i fra at jeg går på en sprekk når det nærmer seg ;) Jeg har ikke tester i hus, for å gjøre det litt lettere å ikke sprekke. Men jeg dauer jo av spenning allerede da.

Jeg har tidligere vært litt testoman men har heldigvis funnet ut at det er masse bortkastede penger/tid når man egentlig burde ventet uansett. Og bruke energi på å tyde/ikke tyde en strek som muligens er supersvak også bli kjempeglad/spent også er det egentlig ingenting....

Men vi får se da, om jeg klarer å holde meg ;) nøkkelen er vel å ikke ha mange tester i skuffen. Nå har jeg bare én, så er jeg flink venter jeg til tidligst mandag (dagen før ikm).... :)

Men det er vanskelig ja!!! Man vil jo helst bare vite med EN gang!!!

Annonse

Haha, jeg ser det for meg Mari, at du har en krangel med testen din om hvorvidt du skal teste tidlig eller ikke ;) Snakker av eerfaring altså. Man lurer seg selv trill rundt.

Siden dette er første syklus etter pilleslutt er det vanskelig å vite hva slags symptomer jeg har på tr. Men hvis det er de samme som da vi prøvde på førstemann så er det ømme pupper og murringer. Men jeg klaget over murringer i den pp jeg ble gravid også. Så egentlig bør jeg ikke kjenne etter tegn.

Så spennende med ømme pupper hos deg da Lehadin!! Det MÅ jo være et godt tegn!!

Slenger meg på her jeg.

Mandag 2 Piasawa (eggdonasjon - innsett 23 januar)

Tirsdag 3 Vinterblomst, Solfaktor, Baremeg1

Onsdag 4 Dirflos79, Mari_83

Torsdag 5 pæreblomst, EllaMed4små

Fredag 6 Lehadin

Lørdag 7 Slurpå, Babysyk85

Søndag 8 Frøken87 <3, verucasalt

Hei alle sammen:) jeg må nok over i neste Kim gruppe. Har fortsatt ikke testet positivt på el...:( blir litt frustrert. Vet jeg har litt lange sykluser, og ting har kanskje ikke stabilisert seg etter fødsel i slutten av september (2014). Fikk tilbake mensen 10 desember, og neste kom 11 januar. Så utfra mine beregninger bør jeg jo el være rett rundt hjørnet... Eller regner jeg helt feil? Håper i hvertfall at dere andre får gode nyheter i løpet av de neste ukene, heier på dere:)

Jeg har ikm 5.feb. Har ikke store forhåpninger, men hadde nå sex på eggløsningsdagen, så håper jo. Mine symptomer: veldig tørst på vann og litt kviser. 

Ved tidligere graviditeter har jeg hatt få symptomer (bare tørst og lyst på frukt) før kvalmen setter inn i uke 7. Ømme bryster har jeg f.eks aldri hatt.

Hva er deres symptomer?

Anonymous poster hash: 260c7...629

Jeg har ikm 5.feb. Har ikke store forhåpninger, men hadde nå sex på eggløsningsdagen, så håper jo. Mine symptomer: veldig tørst på vann og litt kviser. 

Ved tidligere graviditeter har jeg hatt få symptomer (bare tørst og lyst på frukt) før kvalmen setter inn i uke 7. Ømme bryster har jeg f.eks aldri hatt.

Hva er deres symptomer?

Anonymous poster hash: 260c7...629

Jeg har IKM samme dato,5 februar.Er såå spent..Vi hadde sex på eggløsningsdagen og dagen etter..(håper på gutt..har 4 jenter,men er vel ikke "lov"å si det høyt)Blir glad for jente også,selvfølgelig!!!!Jeg merker små stikkinger i brystene, og murring nederst i ryggen(bekkenet).Også er jeg trøttere enn jeg pleier...Håper dette er symptomer på at jeg er gravid og ikke noe jeg innbiller meg...En? uke til IKM nå..Klarer neste ikke vente med å teste!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...