MilleMarmelade Skrevet 7. januar 2015 #26 Skrevet 7. januar 2015 Brukte cerazette mens jeg ammet. Ingen blødninger, men den var i overkant effektiv; for min del var det nok med en klem i ny og ned og at vi sov i samme seng. Gubben var ikke like fornøyd...
Fandens Oldemor Skrevet 7. januar 2015 #27 Skrevet 7. januar 2015 Nuvaring er helt suveren! Veldig synd at ikke flere leger anbefaler det. Brukte den i flere år og var kjempefornøyd. Minimal blødning ca. hver 3. måned, ingen bivirkninger (i motsetning til p-pillene jeg tidligere brukte) og god sexlyst (også i motsetning til da jeg gikk på p-piller). Da jeg ville bli gravid ble jeg det måneden etter at jeg tok ut ringen, så den "henger" ikke igjen i kroppen så lenge. Signerer på alt!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #28 Skrevet 8. januar 2015 Dersom det er lenge til du ønsker å bli gravid, vil jeg si at hormonspiral slår begge disse ned i sokkene! Nuvaringen skled ned hele tiden hos meg, ubehagelig å ha den halvveis utav høna. Bortsett fra det et ok alternativ, og jeg ble gravid i første syklus etter at jeg sluttet med nuvaring. Anonymous poster hash: 89a4d...268
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #29 Skrevet 8. januar 2015 Jeg skal ikke ha flere barn så dette blir noe jeg skal bruke lenge. Ut i fra det jeg leser her tror jeg at ring er noe jeg må satse på... Hi Anonymous poster hash: f69d0...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå