Gå til innhold

paul pava...hva syntes DERE?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det er helt ok, men trenger ikke så mange delene. Har et stort fat jeg serverer smørbrød eller muffins til barna og deres venner, samt noen glass, en mugge jeg lager oboy i og en skål som blir brukt til å transportere lego som er i deler for tiden. 

Tror faktisk at at her er det enten at folk liker det, eller hater det.
MEN er helt enig i at det kan bli for mye. Jeg fikk noen lave glass, små skåler og litt små ting.
Men så fikk jeg noen pasta oppbevarings krukker, og det var da jeg ble litt i stuss. Det er jo noe jeg blir å måtte ha stående framme, pga størrelsen. Så jeg har ihvertfall lyst å bytte de, om det går ann...fikk ikke med byttelapp/kvitering....grrr :(
hi

Anonymous poster hash: 973ab...206

Annonse

Har vannglass i serien, og kunne tenkt meg noen små skåler. Noe mer vil jeg ikke hatt, da blir det for voldsomt og det dreper inntrykket for min del ihvertfall:-)

Glassene blir bestandig samtaleemne når vi har små gjester;-))

Anonymous poster hash: c7ceb...ead

syns faktisk de er kule. Fått noen fat osv nå til jul, og ja de er utenom vanlig, og det er kanskje det som er morsomt :) at en voksen mann kan tegne dårligere enn barna, og tjene på det :P  ( og jeg liker ikke hu marianne med klovnene)..

men barna elsker de tingene og tar de frem i ny og ne :) alt kan ikke være fancy og flott ! Men tror det er enten liker man det eller ikke

Anonymous poster hash: 3695b...437

Måtte google, aldri vært borti navnet, men fant ut at jeg har sett produktene. Jeg synes det er småkult på enkle ting, type plastkrus (om det finnes) men kunne aldri hatt det i stort opplag eller til seriøs bruk.

Noe sier meg at du ikke får nyhetsbrev fra Kitchn... Da hadde du blitt spammet med Poul Pava nesten daglig! :/

Annonse

Den første skåla jeg så var litt artig, men så ble det bråstopp, og hele serviser i serien er jo redselsfullt! Jeg ser de har serien på salg til dumpingpris store deler av året, og jeg skjønner hvorfor. Anonymous poster hash: be246...3fa [/quote

Poul Pava er vanvittig populært og det er derfor vi til enhver tid har salg på et eller flere produkter. For når de kjøper noe kommer de oftest tilbake etter noe annet også.

Poul Pava har kommet forvå bli, og det kommer hele tiden nye produkter. Sel har jeg noen få utvalgte ting fra han.

Anonymous poster hash: 311bf...b48

Tror faktisk at at her er det enten at folk liker det, eller hater det.

MEN er helt enig i at det kan bli for mye. Jeg fikk noen lave glass, små skåler og litt små ting.

Men så fikk jeg noen pasta oppbevarings krukker, og det var da jeg ble litt i stuss. Det er jo noe jeg blir å måtte ha stående framme, pga størrelsen. Så jeg har ihvertfall lyst å bytte de, om det går ann...fikk ikke med byttelapp/kvitering....grrr :(

hi

Anonymous poster hash: 973ab...206

Jeg hadde bare tatt de med på en butikk som selger de, og prøvd å bytte de uansett

Anonymous poster hash: 3c2ba...778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...