Gå til innhold

paul pava...hva syntes DERE?

Anbefalte innlegg

Så fikk jeg en hel masse "paul pava" kjøkken ting til jul, og jeg greier faktisk ikke bestemme meg om jeg liker det eller ikke??
Altså, min stil er litt sånn "kremmerhuset ish" og "paul pava" er jo ganske så moderne ? 

Hva er deres mening om det merket ? :D

Anonymous poster hash: 973ab...206
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144191309-paul-pavahva-syntes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fikk jeg en hel masse "paul pava" kjøkken ting til jul, og jeg greier faktisk ikke bestemme meg om jeg liker det eller ikke??

Altså, min stil er litt sånn "kremmerhuset ish" og "paul pava" er jo ganske så moderne ? 

Hva er deres mening om det merket ? :D

POUL*****

Syns en og annen ting er ok og stilig, men ville ikke hatt et helt service i den serien. Har selv to termokopper, og syns i grunn det holder, men kunne vært ok med drikkeglass og en liten skål eller to også. Syns det er litt sjarmerende, men ikke for mye, da blir det bare "rotete" syns jeg.

Annonse

Annonse

Den første skåla jeg så var litt artig, men så ble det bråstopp, og hele serviser i serien er jo redselsfullt! Jeg ser de har serien på salg til dumpingpris store deler av året, og jeg skjønner hvorfor.

Anonymous poster hash: be246...3fa

Har noen lave vannglass. Høyden på de gjør at vi kan stable to i høyden i oppvaskmasknen, så de var en genial invistering. Har også et stort kakefat. Det er i grunnen nok her i huset også :).

Synes de tingene med farge på, blir litt voldsomme. De uten farge er mye bedre.

Har noen lave vannglass. Høyden på de gjør at vi kan stable to i høyden i oppvaskmasknen, så de var en genial invistering. Har også et stort kakefat. Det er i grunnen nok her i huset også :).

Synes de tingene med farge på, blir litt voldsomme. De uten farge er mye bedre.

Hvordan stabler du glass to i høyden i oppvaskmaskin?

Anonymous poster hash: 6e9c4...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...