Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Her om kvelden leste jeg på Instagramen at pink lady epler blir rost opp i skyene. Aldri hørt om dem, men noen skrev at de hjelper på kvalmen. Kjøpte meg pakke med seks epler igår for å prøve. Og aldri har jeg spist bedre epler med så god smak i faktisk, og kvalmen blir borte, så de hjelper mot kvalme. Noen andre med samme erfaring? Anonymous poster hash: c86e3...cc9
Gemini77 Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Aldri tenkt på det med kvalme men jeg kjøper kun Pink lady epler for vi syns de er de beste.
håperpåvinterbarn Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 De smaker helt fantastisk! De er dyre da, men smaker nesten en blanding av flere frukter...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Aldri tenkt på det med kvalme men jeg kjøper kun Pink lady epler for vi syns de er de beste. Fra nå av blir det kun de eplene på meg. Men er de så dyre? Kjøpte som sagt 6stk igår til 38kr. Hi Anonymous poster hash: c86e3...cc9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Jeg hadde dilla på Pink Lady de første mnd jeg var gravid *mimre* Anonymous poster hash: b9286...dcd
Gemini77 Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Jeg er veldig dårlig på å se på pris i butikken så jeg aner ikke hva de koster. Men kjøper heller litt dyrere epler som vi spiser enn å kjøpe billigere epler som ikke smaker så mye.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 De er minst dobbelt så dyre som andre epler, ofte mer enn det også. Nå er det f.eks tilbud på epler hos Obs!, alle epler bortsett fra pink lady. Da får du grønne, røde eller gule epler for en fjerdedel av prisen på pink lady (tror jeg betalte under 10 kr for 4-5 grønne epler på Obs! Men jeg kjøper pink lady likevel, det er definitivt de beste eplene. De er på tilbud av og til, og det hender en sjelden gang de har de i løsvekt på Kiwi (da kan du velge de største og peneste, ofte er det en brun flekk eller to på de som ligger i 6-pk) Anonymous poster hash: 3cd18...d65
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 De er kjempegode! Men synes Fuji epler er enda bedre.. De selges bare norn mnd i året. Nam.. Nå fikk jeg lyst på epler 😊
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Eplene er kjempegode, men den Sunniva pink lady eplejuice er ikke god. Den blir for søt. Anonymous poster hash: 120de...0ea
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 De er minst dobbelt så dyre som andre epler, ofte mer enn det også. Nå er det f.eks tilbud på epler hos Obs!, alle epler bortsett fra pink lady. Da får du grønne, røde eller gule epler for en fjerdedel av prisen på pink lady (tror jeg betalte under 10 kr for 4-5 grønne epler på Obs! Men jeg kjøper pink lady likevel, det er definitivt de beste eplene. De er på tilbud av og til, og det hender en sjelden gang de har de i løsvekt på Kiwi (da kan du velge de største og peneste, ofte er det en brun flekk eller to på de som ligger i 6-pk) Anonymous poster hash: 3cd18...d65 Jeg pleide å kjøpe løsvekt epler på enten obs, Kiwi, Rimi..men så lei av å spise plastikk, for alle de smaker plastikk syns jeg. Og grønne klarer jeg ikke å spise da de er for sure. Men takk for tips, da får jeg følge med på Kiwi Anonymous poster hash: c86e3...cc9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Bare jeg som synes det er lite smak på de eplene, altså Anonymous poster hash: 45703...fb0
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Jeg også elsker de eplene:-) Kjøper kun dem, og kjøpte faktisk en 6 pk i butikken etter jobb;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå