Gå til innhold

Bukser til tynne jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med å finne bukser som passer til datteren på 8 år.

Hun er så tynn at jeg kan telle ribbeina, og bukser som er lange nok faller rett av. 😳

Har til nå brukt bukser med strikk i livet (sånne som en snurper inn, og fester på knapper). Men disse er veldig ubehagelige, da de må strammes max.

Har ellers funnet noen slim-bukser, men de blir ofte i overkant stram i beina. Ettersom hun er en frysepinn (har jo ingen naturlig polstring), er hun avhengig av ull-stillongs. Det funker ikke særlig bra under slim-buksene.

Så hva bruker deres tynne jenter?

Anonymous poster hash: 8b309...ea9

Skrevet

Jeg har en tynn gutt og til han kjøper vi bukser på name it. Vi strammer dem noe i livet og bruker belte i tillegg.

Anonymous poster hash: b3b51...faf

Skrevet

Jeg har en tynn gutt og til han kjøper vi bukser på name it. Vi strammer dem noe i livet og bruker belte i tillegg. Anonymous poster hash: b3b51...faf

Jeg har en normalvektig , men slank, og nameitbukser faller bare av

Anonymous poster hash: 374ab...9af

Skrevet

Jeg har en tynn gutt og til han kjøper vi bukser på name it. Vi strammer dem noe i livet og bruker belte i tillegg. Anonymous poster hash: b3b51...faf

Jeg har en normalvektig , men slank, og nameitbukser faller bare av

Anonymous poster hash: 374ab...9af

Rart. Jeg syns slimbuksene fra name it er de buksene som sitter best.

Anonymous poster hash: b3b51...faf

Skrevet (endret)

Oh yes! Sliter big time her også. Jenta på 7,5 år vokser jo bare i lengden men forblir tydeligvis like lita rundt rumpa og livet som da hun var mye yngre, det er jo et helt prosjekt å finne bukser til henne som hun vil gå i. Stort sett bruker hun tights med en lang genser eller kjole over. Som regel er de litt løse oppe, men de holder i hertfall oppe. Hun har om vinteren ullstrømpebukse under, og de funker greit.

Mange av buksene vi har prøvd har hun rett og slett løpt eller hoppet av seg selv om vi har strammet og knytt. Hun fikk en slim jeans til jul fra H&M og de var ok, men må fremdeles stramme de inn endel i livet og de blir klumpete oppe. Kjøpte noen slim joggebukser på Cubus før jul og de var ganske greie. Klarte å knyte de igjen så de holdt oppe og ikke ble altfor klumpete. Mamma sier jeg var akkurat som jenta vår da jeg var lita, så hun måtte rett og slett sy bukser selv til meg elller la meg bruke bukseseler ;)

Endret av MTF
Skrevet

Du må vel prøve deg frem og finne merker som har smale buksemodeller.

Det er et merke som heter Finger in the nose, de har lange smale olabukser. Men det er dyrt og vanskelig å få tak i.

Soup Store på CC vest har merket.

Skrevet

Du må vel prøve deg frem og finne merker som har smale buksemodeller.

Det er et merke som heter Finger in the nose, de har lange smale olabukser. Men det er dyrt og vanskelig å få tak i.

Soup Store på CC vest har merket.

Fantastisk navn! 😂

Anonymous poster hash: 8b309...ea9

Skrevet

Har samme problem.

Vi bruker nå slim fra HM og strammer max, er det eneste som holder oppe.

Tights blir för stort, ramler rett av :( Noe bedre nå på vinteren som hun har ullstilongs under, fortsatt vidt, men holder oppe på ett vis.

Skulle ønske de kunne lage noe for tynne barn også

Anonymous poster hash: de471...baa

Skrevet

Vi fant noen bukser på h&m som var ekstra slim fit. Så bruker hun tigst og noen joggebukser med strikk og knyting fra cubus.

Hun har også en wow bukse som passer veldig bra.

Anonymous poster hash: 98d06...1a1
Skrevet

Jenta mi på 9 år er også tynn og her det kun bukser fra Wow som passer.

Anonymous poster hash: e63e6...380

Skrevet

Mine jenter bruker fargebukser fra Cubus med strikk i midjen. Handler lite der ellers, men Cubusbuksene er de beste etter min mening.

Anonymous poster hash: 0df92...762
Skrevet

Min jente på 7,5 har ikke noen problemer med å bruke longs/strømpebukse under tights, hun går stort sett i tights med tunika eller kjole over.

De få buksene hun har er fra Cubus, hun foretrekker belte fremfor å stramme inn den strikken i livet da.

Anonymous poster hash: 01af6...787

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...