Gå til innhold

Mellomnavn til Lilly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skjønner det er vanskelig, alle er fine! Liker bedre Lilly Cornelia og Lilly Amelia enn Lilly Henrikke (selv om sistnevnte er koselig). Men av de to er jeg usikker.. Begge er veldig, veldig fine. Hva passer best med etternavnet, kan det hjelpe? Er initialene noe dere bryr dere om?

Anonymous poster hash: 62df7...fc7

Skjønner det er vanskelig, alle er fine! Liker bedre Lilly Cornelia og Lilly Amelia enn Lilly Henrikke (selv om sistnevnte er koselig). Men av de to er jeg usikker.. Begge er veldig, veldig fine. Hva passer best med etternavnet, kan det hjelpe? Er initialene noe dere bryr dere om?Anonymous poster hash: 62df7...fc7

Skjønner det er vanskelig, alle er fine! Liker bedre Lilly Cornelia og Lilly Amelia enn Lilly Henrikke (selv om sistnevnte er koselig). Men av de to er jeg usikker.. Begge er veldig, veldig fine. Hva passer best med etternavnet, kan det hjelpe? Er initialene noe dere bryr dere om?Anonymous poster hash: 62df7...fc7

Bryr ikke så mye om initialene , er skikkelig i tvil ... Lilly Amelia er kanskje mer spesielt enn Lilly Cornelia? Men ingen som har noen av kombinasjonene...hjelp !!

Anonymous poster hash: 25be0...64a

Vanligvis synes jeg ikke Cornelia er så fint, det får meg å tenke på korn.... MEN! Nå har jeg "tygget" litt kombinasjonen Lilly Cornelia, og nå begynte jeg å synes at sammen med Lilly så er det veldig fint, en fin kombinasjon altså! :) Også Lilly Amelia var fint. Og Lilly er jo nydelig.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...