Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Han er fortsatt ung, normalvektig og trener fast. Har tatt helseundersøkelse generell og er helt frisk. Men jeg derimot er på kanten til å legge meg inn på lukket avdeling. Har sovet mye på sofaen i perioder men får så vondt i ryggen av det så nå har jeg begynt å sove i senga til min 9 åring. Hun syns det er helt topp å ha mamma i senga men jeg kan jo ikke holde på sånn. Nå snorker han så høyt at jeg til og med hørte han fra kjelleren(soverommene er i 2.etg) Noen som sliter med det samme og har noen råd til en som har mistet nattesøvnen helt? Anonymous poster hash: 53f1d...091
Gjest Antarctica Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Ja. Ørepropper hjelper. Men det var en hård natt i går.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Ja. Ørepropper hjelper. Men det var en hård natt i går. La meg på gjesterommet nå selv om det er under oppussing. Bedre å sove i kaos enn snorking. Tror jeg må ha hørselsvern mot snorkingen hans. H.i Anonymous poster hash: 53f1d...091
MamaLadyBug Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Mannen min snorker. Intenst. Jeg "tvang" ham til legen for utredning hos spesialist og forhåpentligvis operasjon da det viste seg at han hadde særdeles ujevne neseganger. Operasjon ble det.... Stakkars mann... nesa er fullstendig ødelagt da legen som skulle fjerne skinnene i nesa etter opprettingen rev ut en stor del av skilleveggen. Det ble prøvd alt mulig fra septumknapp ( to skiver som festes i hverandre gjennom hullet) og å prøve å gro en ny skillevegg ved å bruke brusk fra øret og implantere dette på brystet hans Slik At bruskbiten skulle vokse. Han utviklet også sadelnese ( hoppbakke) og måtte få sprøytet inn bruskben i to omganger etterpå. Brusken som vokste i brystet hans ble etterhvert fjernet og plassert i nesa. Dessverre var denne operasjonen mislykket og brusken oppløste seg og falt ut. Til slutt ble det prøvd en ny septumknapp og det er det han har idag. Den merkes ikke men han er veldig utsatt for tett nese og knappen må stadig rettes på da den har en tendens til å bevege seg under snyting. Han snorker fremdeles forresten.... ikke like ille men.. skulle ønske han aldri ble operert. Heller en snorkende mann enn en som må slite med "nesestyr" resten av livet. Men dette skjer jo "aldri" da. Bare et skrekkeksempel på hva som kan gå galt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Lag dere hve deres soverom, med gode senge begge steder. Anonymous poster hash: db247...740
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Mannen min snorker. Intenst. Jeg "tvang" ham til legen for utredning hos spesialist og forhåpentligvis operasjon da det viste seg at han hadde særdeles ujevne neseganger. Operasjon ble det.... Stakkars mann... nesa er fullstendig ødelagt da legen som skulle fjerne skinnene i nesa etter opprettingen rev ut en stor del av skilleveggen. Det ble prøvd alt mulig fra septumknapp ( to skiver som festes i hverandre gjennom hullet) og å prøve å gro en ny skillevegg ved å bruke brusk fra øret og implantere dette på brystet hans Slik At bruskbiten skulle vokse. Han utviklet også sadelnese ( hoppbakke) og måtte få sprøytet inn bruskben i to omganger etterpå. Brusken som vokste i brystet hans ble etterhvert fjernet og plassert i nesa. Dessverre var denne operasjonen mislykket og brusken oppløste seg og falt ut. Til slutt ble det prøvd en ny septumknapp og det er det han har idag. Den merkes ikke men han er veldig utsatt for tett nese og knappen må stadig rettes på da den har en tendens til å bevege seg under snyting. Han snorker fremdeles forresten.... ikke like ille men.. skulle ønske han aldri ble operert. Heller en snorkende mann enn en som må slite med "nesestyr" resten av livet. Men dette skjer jo "aldri" da. Bare et skrekkeksempel på hva som kan gå galt. Huff det her hørtes jo helt forferdelig ut. Tror nok ikke min hadde lagt seg under kniven uansett da han ikke ser på dette et stort problem H.i Anonymous poster hash: 53f1d...091
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Lag dere hve deres soverom, med gode senge begge steder. Anonymous poster hash: db247...740 Jepp et i gang med å pusse opp gjesterommet så det blir vel mitt rom det. Her har vi dobbeltseng så skal ikke klage. Men trives best i den nye dobbeltsenga da. H.i Anonymous poster hash: 53f1d...091
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Min snorker og skjærer tenner om hverandre så hele senga rister. Selv med ørepropper våkner jeg av vibrasjonene i senga. Jeg pleier å ta han på skuldra et par ganger, og hvis ingen ting hjelper, sparker jeg ham på leggen. Da snur han seg som regel i søvne, og det blir fred å få en liten stund! Anonymous poster hash: 338ad...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå