Gå til innhold

Så, hvilken farge har dere på sengetøyet???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går mye i mørke farger på sengetøyet her hjemme. Sprekere farger på sengetøyet på hytta. Pr d.d. har jeg grått laken og svart dynetrekk. Barna har lysere sengetøy. Ekstremt sjelden det finnes oppredde senger her, og ikke så mye som en liten pyntepute å se, hvis ikke store kosedyr i ungenes senger kan regnes som pynt, da...

Anonymous poster hash: 005a1...62e

Har skaffet meg et ganske godt utvalg av sengetøy etterhvert. Det er de hvite i percale eller bambus jeg liker best. For tiden bruker jeg ikke sengeteppe. Syns de hvite dynene ser så innbydende ut at jeg ikke vil pakke de inn.

Vi har alle i settene i hvitt og blått i forskjellige nyanser. Ingen pynteputer!!

Minsten som sover på vårt rom har også blått og hvitt men det er tilfeldig siden det er gutt😉

De andre barna har alt fra machester United til postmannen pat.

Anonymous poster hash: 5a3b8...cdb

Annonse

Gjest 5 andre

Svart laken og besj (?) dynetrekk. Hvite putetrekk med brune ruter.

Beige?

Ikke noe bloggsoverom her.

Lilla satengsengetøy og brunt laken. Fine farger sammen, da.

Aldri oppredd pr definisjon. Passer heller på å få lufte ut sengen.

Anonymous poster hash: 7954d...e96

Jah!! Tusen takk :D  Hehe besj... Leggetid eller?? :P

Beige og besj er sidestilt, så du bomma ikke ;) 

Selv har jeg grått laken og grått dyne- og putetrekk på akkurat nå. Har litt forskjellig, og gider ikke hefte meg med hva som er in eller ikke... 

Hvit laken og hvit sengetøy selvfølgelig. Sengen er oppredd med de tjukke dynene utover, ingen sengeteppe. Masse store puter. :) Jeg forstår ikke at mennesker ikke vil ha et innbydende og flott soverom...

Men det lyser jo igjennom i mange hjem ellers, folk driter i hjemmene sine og er ikke opptatt av at det skal være fint og pent hjemme. Stakkars barn som må leve slik tenker jeg mange ganger.

Anonymous poster hash: e51f2...29a

Hvit laken og hvit sengetøy selvfølgelig. Sengen er oppredd med de tjukke dynene utover, ingen sengeteppe. Masse store puter. :) Jeg forstår ikke at mennesker ikke vil ha et innbydende og flott soverom...

Men det lyser jo igjennom i mange hjem ellers, folk driter i hjemmene sine og er ikke opptatt av at det skal være fint og pent hjemme. Stakkars barn som må leve slik tenker jeg mange ganger.

Anonymous poster hash: e51f2...29a

Så om man ikke har et innbydende og flott soverom så er man dårlige foreldre? 😂 har du hørt om smak og behag?

Forstår ikke at det er koslig med hundre puter i senga.. Hvor gjør du av de om natten?

Svart laken og besj (?) dynetrekk. Hvite putetrekk med brune ruter.

Beige?

Ikke noe bloggsoverom her.

Lilla satengsengetøy og brunt laken. Fine farger sammen, da.

Aldri oppredd pr definisjon. Passer heller på å få lufte ut sengen.

Anonymous poster hash: 7954d...e96

Jah!! Tusen takk :D  Hehe besj... Leggetid eller?? :P

Beige og besj er sidestilt, så du bomma ikke ;)

Selv har jeg grått laken og grått dyne- og putetrekk på akkurat nå. Har litt forskjellig, og gider ikke hefte meg med hva som er in eller ikke... 

Ok :)

Annonse

Har skaffet meg et ganske godt utvalg av sengetøy etterhvert. Det er de hvite i percale eller bambus jeg liker best. For tiden bruker jeg ikke sengeteppe. Syns de hvite dynene ser så innbydende ut at jeg ikke vil pakke de inn.

Tuller du? Ligger du i dyne uten sengetøy??

Anonymous poster hash: a3b33...d44

Tuller du? Ligger du i dyne uten sengetøy??

Leste litt fort... Sengeteppe ja.. Det blir noe heeeeeelt annet.. Hehehe..

Nå er det rødt i supermyk bomull, som gjør det enda vanskeligere å stå opp om morgenen ;) Har akkurat skiftet ut dynene og alle sengesettene, så nå er det farger som gjelder, farger vi blir i godt humør av. 

Hvitt sengetøy får jeg litt angst av, er så redd for å flekke det ut på noe vis, at jeg plutselig skal få blødning i løpet av natta eller noe sånt. 

Ingen pynteputer i vår seng. 

Anonymous poster hash: 03765...8c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...