Gå til innhold

Så, hvilken farge har dere på sengetøyet???

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at mange har hvit eller grått sengetøy, gjerne med delikate pynteputer på toppen som gjelder.

Jeg har knall lilla laken og lilla blomster på sengetøyet. Er litt usikker på om det er harry, men jeg liker det.

Anonymous poster hash: 3899a...0ca

Fortsetter under...

Lite delikate pynteputer hos oss :)

Vi har hvite laken og lyse og hvite sengetøy i god, "stødig" bomull. Jeg synes det ser rent og innbydende ut, og det er godt å legge seg i. Med mørke laken og sengetøy føler jeg det ser litt skittent ut. (Vet at det ikke er skittent, bytter på senga hver uke, men liker at det ser rent og hvitt ut...) 😊

Anonymous poster hash: 1b003...c1e

Annonse

Vi har bare hvitt sengetøy, og hvite håndklær. Ungene har litt forskjellige farger og mønstre.. Da har vi alltid nok til å fylle vaskemaskinen.

Syns også farget sengetøy lett kan falme i fargen etter vask, men det slipper vi jo med hvitt. Det blir bare mykere med årene :)

Et fargerikt et! Rødt/lilla/rosa med et orange/grønn fjongt mønster. Kjøpt på IKEA en gang i tiden. Brunt laken. Helt hvitt har jeg ikke for det minner meg om sykehus.

Anonymous poster hash: 02f18...e85

Svart laken og besj (?) dynetrekk. Hvite putetrekk med brune ruter.

Beige?

Ikke noe bloggsoverom her.

Lilla satengsengetøy og brunt laken. Fine farger sammen, da.

Aldri oppredd pr definisjon. Passer heller på å få lufte ut sengen.

Anonymous poster hash: 7954d...e96

Annonse

Svart laken og besj (?) dynetrekk. Hvite putetrekk med brune ruter.

Beige?

Ikke noe bloggsoverom her.

Lilla satengsengetøy og brunt laken. Fine farger sammen, da.

Aldri oppredd pr definisjon. Passer heller på å få lufte ut sengen.

Anonymous poster hash: 7954d...e96

Jah!! Tusen takk :D  Hehe besj... Leggetid eller?? :P

Akkurat nå tror jeg dynetrekket er lys gult, med mønster i div farger, skikkelig fælt egentlig, fant det nok på salg en gang i tiden. Lakenet er mørkeblått og passer overhodet ikke til resten... Bruker å ha det mørkt på soverommet, så spiller ikke så stor rolle...

blått og hvitt i paisley mønster :)
ingen pynteputer da mannen har middallergi,
fikk mast meg til en sengegavl, men thats it.
I grunnen helt greit siden det blir mer enn fullt nok når toåringen kommer drassende med egen pute og dyne midt på natten :P

Endret av frøken alexandra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...