Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Samboer målte sin for ca et år siden på grunn at ingen av oss visste hvor stor den var, i cm såklart ;-) den var 14, men jeg synes egentlig den er ganske stor? Ser folk holder på å droppe mennene sine her inne pga mannfolka deres har 13 cm, så hva er egentlig en liten penis? Og hva er en stor? Hender jeg sliter med å få den inn til og med :S Anonymous poster hash: 2cd09...a97
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 14 cm når den var erigrert? Da er den liten... Anonymous poster hash: 825bc...1c9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Kan jo være tykk selv om den ikke er så lang For min del er det bedre med en litt tykkere og kort enn lang og tynn Anonymous poster hash: 5a5f9...eeb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 14 cm når den var erigrert? Da er den liten... Anonymous poster hash: 825bc...1c9 Mulig, men for meg er den stor. Anonymous poster hash: 2cd09...a97
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Ja lang og tynn, æsj... Den bånner jo uansett .. Anonymous poster hash: 177e9...e19
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Samboer målte sin for ca et år siden på grunn at ingen av oss visste hvor stor den var, i cm såklart ;-) den var 14, men jeg synes egentlig den er ganske stor? Ser folk holder på å droppe mennene sine her inne pga mannfolka deres har 13 cm, så hva er egentlig en liten penis? Og hva er en stor? Hender jeg sliter med å få den inn til og med :S Anonymous poster hash: 2cd09...a97 Da har han gjennomsnittlig størrelse. Mannen min har mindre, men passer for meg. Skjeden pleier å tilpasse seg størrelser! Anonymous poster hash: f3a2b...ae5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 under 17 synes jeg det begynner og bli veldig lite. 18 og oppover er veldig bra Anonymous poster hash: a194a...92c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 http://m.dinside.no/776895/er-den-stor-nok
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Det jeg tenker om damer som liker 18 cm og oppover, er at de har stor fitte... og veldig lite peiling på hva som er normalt. Anonymous poster hash: 3dfc5...4ab
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Det skal vel litt til før lengden ikke er god nok? Tenker det er viktigere at den ikke er tynn som en blyant. Mye man kan gjøre. Synes det er så stort fokus på størrelse. Smak og behag. Min mann er gj.snittlig vil jeg gjette, vi har digg sex. Kan ikke skjønne hvordan det kan være deilig med 20+. Anonymous poster hash: 710cd...a97
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Mannen min har 16-17 og relativt tykk, den er akkurat passe for meg. Kunne ihvertfall ikke tenkt meg noe større, da hadde det bare blitt vondt! Anonymous poster hash: d6d06...b97
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Det jeg tenker om damer som liker 18 cm og oppover, er at de har stor fitte... og veldig lite peiling på hva som er normalt. Anonymous poster hash: 3dfc5...4ab hehe dummeste jeg har lest i dag, liten og nett jeg, og liten der og trang,men er deilig med store pikker Anonymous poster hash: a194a...92c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Det jeg tenker om damer som liker 18 cm og oppover, er at de har stor fitte... og veldig lite peiling på hva som er normalt. Anonymous poster hash: 3dfc5...4ab hehe dummeste jeg har lest i dag, liten og nett jeg, og liten der og trang,men er deilig med store pikker Anonymous poster hash: a194a...92c DET er det dummeste jeg har lest i dag! Selv om du er liten og nett, kan fiffinetten din være vid! Dersom du er vant med en stor penis er du nok også videre enn vi damene med små/gjennomsnittspenis. Skjeden tøyer seg med penetrering av stor penis Anonymous poster hash: f3a2b...ae5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 En liten penis er en penis som ikke under noen omstendigheter vil være i stand til å tilfredsstille en kvinne. Utenom det så er det rimelig individuelt. Penisen trenger ikke være liten om den ikke kan tilfredsstille akkurat deg. Leste nettopp en undersøkelse ang penisstørrelse og den optimale penisen var "kort" og tykk. Med kort mener jeg mellom 14 og 16 cm. Over denne lengden er det svært mange som vil få den i bunn og det er heller foretrukket å føle seg fylt enn å bli dunket på tappen. tykkelsen har stort sett mye mer å si enn lengden. En viss lengde er uansett "påkrevd" da enkelte stillinger er vanskelige å få utbytte av med en kort penis. Jeg selv foretrekker en penis som er mellom 14 og 16 cm lang og relativt tykk. Anonymous poster hash: 6f30c...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 En liten penis er en penis som ikke under noen omstendigheter vil være i stand til å tilfredsstille en kvinne. Utenom det så er det rimelig individuelt. Penisen trenger ikke være liten om den ikke kan tilfredsstille akkurat deg. Leste nettopp en undersøkelse ang penisstørrelse og den optimale penisen var "kort" og tykk. Med kort mener jeg mellom 14 og 16 cm. Over denne lengden er det svært mange som vil få den i bunn og det er heller foretrukket å føle seg fylt enn å bli dunket på tappen. tykkelsen har stort sett mye mer å si enn lengden. En viss lengde er uansett "påkrevd" da enkelte stillinger er vanskelige å få utbytte av med en kort penis. Jeg selv foretrekker en penis som er mellom 14 og 16 cm lang og relativt tykk.Anonymous poster hash: 6f30c...cb1 Skjønner ikke hvordan du kan beskrive det som kort når det er gjennomsnittslengden. Det er normal lengde. Anonymous poster hash: f7007...3f8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 En liten penis er en penis som ikke under noen omstendigheter vil være i stand til å tilfredsstille en kvinne. Utenom det så er det rimelig individuelt. Penisen trenger ikke være liten om den ikke kan tilfredsstille akkurat deg. Leste nettopp en undersøkelse ang penisstørrelse og den optimale penisen var "kort" og tykk. Med kort mener jeg mellom 14 og 16 cm. Over denne lengden er det svært mange som vil få den i bunn og det er heller foretrukket å føle seg fylt enn å bli dunket på tappen. tykkelsen har stort sett mye mer å si enn lengden. En viss lengde er uansett "påkrevd" da enkelte stillinger er vanskelige å få utbytte av med en kort penis. Jeg selv foretrekker en penis som er mellom 14 og 16 cm lang og relativt tykk.Anonymous poster hash: 6f30c...cb1 Skjønner ikke hvordan du kan beskrive det som kort når det er gjennomsnittslengden. Det er normal lengde. Anonymous poster hash: f7007...3f8 Jeg beskrev det som "kort". Jeg er fullstendig klar over at gjennomsnittslengde er 14,5 cm eller noe. Men for alle dem som kun er opptatt av lengde over her og i tillegg mener en penis under 18 cm er kort så beskrev jeg en penis på 14-16 cm som "kort". Det er absolutt ikke kort. 7cm er kort. Anonymous poster hash: 6f30c...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Gjennomsnittlig men absolutt litt liten. 17-18 begynner det å hjelpe. Anonymous poster hash: 919a5...e08
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Gjennomsnittlig men absolutt litt liten. 17-18 begynner det å hjelpe. Anonymous poster hash: 919a5...e08 For deg er det sikkert en fin lengde. Selv om lengden har lite å si. Gpunktet ligger noen få cm inn i skjeden og vi har ikke nerver tilknyttet kritoris innerst i skjeden. De ligger i rundt og rett innenfor. Hva når penisen ifølge deg har rett lengde men det skorter på tykkelsen? Hadde det ikke vært bedre med en "liten" og tjukk da? Anonymous poster hash: 6f30c...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Som nevnt i denne tråden, det er smak og behag. Ingen skal trenges å bli behandlet respektløst bare fordi hun foretrekker en viss størrelse, være seg den er under, ved, eller over gjennomsnittet. Anonymous poster hash: cc0ba...861
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Som nevnt i denne tråden, det er smak og behag. Ingen skal trenges å bli behandlet respektløst bare fordi hun foretrekker en viss størrelse, være seg den er under, ved, eller over gjennomsnittet. Anonymous poster hash: cc0ba...861 om du sikter til mitt siste svar her så mener jeg ikke å være respektløs overfor andres preferanser. Jeg prøver å påpeke at lengden stort sett er uviktig sett i forhold til tykkelsen. Selv om også en viss lengde er viktig. Anonymous poster hash: 6f30c...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Dette finnes det selvsagt ikke noe fasitsvar på. Det som passer den ene kvinnen, er for stort eller for lite til den andre. Personlig har jeg absolutt ingen følelse der det såkalte G-punktet skal sitte, så å si at 3-4 cm er nok er helt tullete for min del. Derimot synes jeg det er digg når han "bunner" skikkelig i meg - og det er også tull at skjeden bare er 10 cm lang. Jeg har aldri målt elskerne mine, men jeg tror at 14 cm er tilstrekkelig, og at over 18 cm er for langt. Anonymous poster hash: 30266...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå