Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Kan bli en artig tråd Anonymous poster hash: c4525...f8c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Har svart på hvitt fra ulike venner: "Pen, smart og morsom å være sammen med" (fra venn/kollega etter siste sammenkost) "Klok, sterk og vakker" (venninne) "Klok, vakker og humoristisk" (venninne) Tror kanskje de også vil si at jeg er snill og ganske rolig. Tji-HI! Den aller nærmeste venninnen hadde vel også kunne avsløre at jeg er lat, rotete, ekstremt distré og kanskje litt introvert. Anonymous poster hash: 4ff04...114
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Smart, dedikert, konsekvent(i overkant mener noen) pen,snill, intelligent på mange områder,distré ,stressa, god mamma, ærlig, tar mye plass💛,lojal og mye mye mer😊
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Liten, rund i kantene både bokstavelig og fysisk, snill,tålmodig, gjestfri, distre og handlingskraftig. :-) Anonymous poster hash: 6b3a1...1e9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Energisk. Burde vært komiker. Viljesterk. Moderlig. Spurte en venninne nå. Anonymous poster hash: e0b35...042
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Smart, lojal, rampete,snill, hjelpsom, gavemild, vill og stille og veldig morsom. 😃 Endret 6. januar 2015 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Godhjertet, rivjern, bestemt, munter, klok. Anonymous poster hash: 10e23...e0a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Som kjærringa mot straumen.. Anonymous poster hash: 9e017...4e5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Min kollega skulle beskrive meg med ett ord; Vepsebol! ble svaret. Jeg ba ham utdype.. Svaret var; Du er bare snill og god, du. Hele dagen lang. Gjør aldri en flue fortred. Men om noen pirker deg i si'a så er det FULL eksplosjon Syns han beskrev meg godt Anonymous poster hash: ac0f8...ff8
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Ærlig, sta, sær, tøff, kul, gal, snill, omtenksom, kjærlig, morsom, søt, lojal og stressa
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 De sier at jeg er et ja-menneske som tenker på alle andre før meg selv. Jeg har stor kapasitet, og de aner ikke hvordan jeg rekker å gjøre alt jeg gjør. Ulv i fåreklær. Ser og virker veldig uskyldig. Dette tror alle som ikke kjenner meg godt nok. Venninnene mine vet sannheten... ;-) Anonymous poster hash: 4f104...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå