Gå til innhold

Erfaringer med Sørumsand legevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de lange ventekøer på en ettermiddagskveld?

Anonymous poster hash: 3f77a...3d8

Fortsetter under...

Skrevet

Meget fornøyd. Alltid ventet maks 20 min:)

Skrevet

Meget fornøyd. Alltid ventet maks 20 min:)

Tusen takk, da satser vi på å dra dit etterpå.

Anonymous poster hash: 3f77a...3d8

Skrevet

Du vet hva fastlegen er til for? Om det ikke er krise på kveld og natt, så bør en benytte fastlegen.

Anonymous poster hash: 1319e...515
Skrevet

Det må være akutt da,ellers får du beskjed om å ringe fastlegges din dagen etter. Det er vår erfaring derifra.

Anonymous poster hash: d3525...70c

Skrevet

Du vet hva fastlegen er til for? Om det ikke er krise på kveld og natt, så bør en benytte fastlegen.

Helt enig. Ikke rart det blir lange køer på legevakten når folk misbruker det til de grader.

Anonymous poster hash: e57bf...677

Annonse

Skrevet

God erfaring. Men man bruker jo ikke legevakt på en hverdagsettermiddag om det ikke står ekstremt ille til. Har kun vært der i jula, og en helg.

Anonymous poster hash: d3ddd...38f

Skrevet

Legevakt er ikke for at du ikke har tid på dagen

Anonymous poster hash: e9784...86e

Skrevet

Kan være at fastlege ikke er åpen . Min er stengt 1 dag i uka..

Skrevet

Så dere har kun opplevd å ha behov for lege når legekontoret er åpent på hverdagene dere da? Så heldige dere er da. Har plutselig sittet med syk unge som ha behov for lege på ettermiddag/kveld i ukedagene også jeg.

Anonymous poster hash: 93944...4e1

Skrevet

Så dere har kun opplevd å ha behov for lege når legekontoret er åpent på hverdagene dere da? Så heldige dere er da. Har plutselig sittet med syk unge som ha behov for lege på ettermiddag/kveld i ukedagene også jeg.

Selvsagt! Men da sjekker man ikke ut hvordan legevakta er på formiddagen og sier man tar seg en tur på kvelden.

Skrevet

Så dere har kun opplevd å ha behov for lege når legekontoret er åpent på hverdagene dere da? Så heldige dere er da. Har plutselig sittet med syk unge som ha behov for lege på ettermiddag/kveld i ukedagene også jeg. Anonymous poster hash: 93944...4e1

Hun spurte jo tidlig formiddag!

Anonymous poster hash: d3ddd...38f

Skrevet

Veldig bra der. Flinke folk.

Hilsen ei som har jobba der :)

Hvis skal du dit for?

Anonymous poster hash: 03b23...e22

Annonse

Skrevet

Selvsagt! Men da sjekker man ikke ut hvordan legevakta er på formiddagen og sier man tar seg en tur på kvelden.

Hvis fastlegen ikke er åpen / tilgjengelig og man plutselig blir syk eller får sykt barn .Så må man vente til legevakta åpner Da er det naturlig å spørre på formiddagen .

Anonymous poster hash: a9ef5...4e5

Skrevet

Helt enig. Ikke rart det blir lange køer på legevakten når folk misbruker det til de grader.

Anonymous poster hash: e57bf...677

Det pleier ikke å være lange køer der, og er det ikke ille nok får man beskjed om å kontakte fastlege.

Anonymous poster hash: a9ef5...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...