MTF Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Fornøyd? Hvorfor / hvorfor ikke? Tenker på det her, kanskje forenkle hverdagen litt? Hvordan er det i såfall med barn? Har to unger som er minst like kresne som unger flest og kanskje litt til...
Gemini77 Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Vi har hatt Adams matkasse men har en pause nå. Barna var ikke overbegeistret selv om vi byttet over til barnekassen. De spiste maten men de jublet de dagene vi ikke skulle ha det. Mye nye smaker (som Vi voksne satt stor pris på) men innimellom kunne det være veldig mye nytt/sært i en middag. Men veldig flotte grønnsaker og fikk med alt vi trengte, i motsetning til Godt levert.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Hadde adams matkasse i rundt 9 mnd. Jeg kjente til slutt der at det ble en uke å grue seg til, det tar så lang tid å forbredre maten, med hakking, steking, koking, og tre barn som var rundt og "forstyrret". Var jo ofte lange oppskrifter og maten ble ofte så som så. Men råvarene var bra, og det som var godt var godt. Kostet ikke så mye heller. Anonymous poster hash: 6cf86...499
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Har Adams Matkasse og er fornøyd. Gode råvarer, lettvint og god mat. Kan jo bestille ekspresskasse om en vil ha raskere oppskrifter. Eneste vi er misfornøyd med, er at en får mindre mengde av "dyrere" kjøtt/fisk. Får f eks 600g kjøttdeig men bare 400g varmrøkt laks. Dermed blir det forskjell på porsjonsstørrelsene. Garantert pga prisen på råvarene, men det får jeg de ikke til å innrømme:-) Anonymous poster hash: f2edf...dee
MTF Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2015 Ok, takk for svar. Mye av grunnen til at vi vurderer det er jo for å kutte ned på matlagingstiden men samtidig få sunne, gode og varierte middager, så da spørs det jo hvis det tar lengre tid å tilberede. Tenkte på barnekassen. Ser ikke for meg at vi kommer langt med den ordinære
Blondzilla Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har hatt Adams matkasse, barnekassen, og var ikke fornøyd. Tror dette passer best for folk som virkelig ikke kan lage mat og trenger inspirasjon. Mye dårlige oppskrifter, og barna mine som ikke er spes kresne, likte ikke maten. Ikke vi voksne heller forsåvidt. Har hatt barnekassen fra godt levert også ig den var bedre. Nå har vi kuttet det helt ut for jeg synes ikke server noe tidsbesparende. Dyrt blir det også.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Har prøvd både ekspress og barnekassen. Sistnevnte var skuffende pga lite smak og usunne retter. Er generelt ikke så fornøyd med produkter fra Fana kjøtt, men kassene er fulle av det. Det er lite skikkelig kjøtt, går mye i svin og den ekle kyllingconfiten. Det eneste som virkelig er bra er fiskemiddagene. Dessverre blir kvaliteten mye dårligere enn den kunne ha vært pga råvarene.
Appelsinpiken Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Har ekspresskassen, og er kjempefornøyd Lett å følge oppskriften, og varierte middager. Vi er to voksne og er barn. Noe av det beste vi har spist på lenge er middager fra Adams vi har hatt i 4 uker når, og har bare hatt en middag vi ikke likte noe særlig. Genialt i en travel hverdag.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Vi har godt levert, og vi er kjempefornøyd. Vi bruker express. Vi har 3 middager annenhver uke. Anonymous poster hash: 2f1ca...ada
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Vi har hatt godt levert i 1,5 år og er kjempe fornøyd! Startet med 5 dager men gikk ned til 3 dagers Anonymous poster hash: ee5bf...a01
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Vi testet adams en stund. Syns det var mye av det Samme. Ofte kort holdbarhet på grønnsakene. Syns oppskriftene var dårlig forklart. Og for min del ble det mer tungvint å planlegge innkjøp de ukene vi hadde kasse fremfor de ukene uten. passer sikkert fint for de som ikke er så flinke til å lage mat. Men for oss som skriver ukesmenyer hver uke og lager alt fra bunnen av fungerer det dårlig. Syns også det var en del hel og halvfabrikata, som pasta, saus, ferdig krydrede melblandinger osv Anonymous poster hash: 4296c...f1e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Har fra kolonihagen, superfornøyd Anonymous poster hash: fd0d7...f42
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Men det blir jo over 200 kr for middagen. Her har vi omtrent aldri middag for mer enn 100 kr, og vi lager det meste fra bunn og er opptatt av sunn mat. Anonymous poster hash: 9f4b7...ed4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Vi betaler ca 1000 kr for middag til 4 i 5dager. Godt levert. Det blir 200 kr pr mifdag for 4 personer, 50 kr pr person. Er det dyrt? Du som betaler 100 kr pr middag til 4 personer, hva spiser dere? Det blir 25kr pr pers Anonymous poster hash: 02cf7...635
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #15 Skrevet 6. januar 2015 Vi betaler ca 1000 kr for middag til 4 i 5dager. Godt levert. Det blir 200 kr pr mifdag for 4 personer, 50 kr pr person. Er det dyrt? Du som betaler 100 kr pr middag til 4 personer, hva spiser dere? Det blir 25kr pr pers Anonymous poster hash: 02cf7...635 Nå er jeg enslig mor og student, bor med en tenåring og et skolebarn. Så blir som 2 voksne og 1 barn. I dag har vi spist grønnsaksuppe med kyllingkjøttboller. Tipper det kom på ca 50 kr, da hadde vi til kveldsmat og. I morgen blir det hjemmelaget fiskegrateng laget fra bunn, tipper det blir ca 100 kr, bruker vill torsk og oppdrett laks i. Begge deler kjøpt billig i fiskedisken på meny. Kjøper stort og fryser da det er tilbud. Lager stort så det blir en del rester. Tenåringen er ikke så glad i brød, så greit med rester. Bruker en del fisk, kyllingfilet, karbonadedeig og kyllingkjøttdeig. Lager hjemmelagede fiskeboller og fiskekaker og. Kjøper da det er tilbud og fryser ned. Grønnsaker kjøper jeg på innvandrerbutikker, samme med linser, bønner, oljer og feta ost. Anonymous poster hash: 9f4b7...ed4
Tante Gustava Skrevet 6. januar 2015 #16 Skrevet 6. januar 2015 Men det blir jo over 200 kr for middagen. Her har vi omtrent aldri middag for mer enn 100 kr, og vi lager det meste fra bunn og er opptatt av sunn mat. Anonymous poster hash: 9f4b7...ed4 Enig. Vi bruker aldri 200 kr på en hverdagsmiddag. Går vel kanskje over 100 innimellom, men tviler på vi er nær 200. Vi er to voksne og to barn som spiser vanlig kost og lager det meste fra bunn.
Matmonsa Skrevet 19. januar 2018 #17 Skrevet 19. januar 2018 Jeg er veldig fornøyd og synes de har fått veldig gode tilleggsprodukter, blant annet taco og pizza som er kjærkomne helgemiddager her i huset! Vi har hatt ekspresskassen da vi har liten tid til matlaging, helt supert! Til nye kunder: Rabattkode på første matkasse ANNEMARI450546
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. januar 2018 #18 Skrevet 19. januar 2018 Vi har Godt Levert og er kjempefornøyd. Følger med hver uke og bytter til den kassa som frister mest👌Betaler kr.749-849 per uke. Vi er 5 i familien😊👍
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #19 Skrevet 19. januar 2018 3 timer siden, Matmonsa skrev: Jeg er veldig fornøyd og synes de har fått veldig gode tilleggsprodukter, blant annet taco og pizza som er kjærkomne helgemiddager her i huset! Vi har hatt ekspresskassen da vi har liten tid til matlaging, helt supert! Til nye kunder: Rabattkode på første matkasse ANNEMARI450546 Som gjør at du får rabatt på dine matkasser? Antar det er derfor du har hentet opp en tråd som er flere år gammel. Anonymkode: 78841...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå