Baremeg1 Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Er ny her, så vet ikke om det finnes en slik tråd. Men er det noen med ulike erfaringer som vil dele om det å prøve bidro?😊
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Prøvde det to sykluser. Det ble bare krøll, for eggløsninga ble veldig forsinket (5 dager første gang og 7 dager andre gang) og derfor ble syklusene mine på rundt 40 dager også. For min del var det bortkastet tid, og jeg kommer ikke til å prøve det flere ganger. Anonymous poster hash: abbd3...3c3
Gjest prøver1984 Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Tok bidronninggele forrige pp og det klussa helt til syklusen min. El kom 5 dager forsinket og aldri om jeg vil ta det igjen Ikke å anbefale
Oslojente39 Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Jeg tok det og den måneden ble jeg gravid😊. Eggløsningen kom 2 dager tidligere enn vanlig og var sterkere. Jeg brukte solvipec den måneden også( hostesaft). Begge delene tok jeg fra mensen til eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå