Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har/går med åpning, hvordan synst dere dette var å vite?

Fikk beskjed i dag om at jeg hadde 2cm åpning og moden, synst det er kjempe spennende men og "ekkelt" å vite eg har åpning..

Anonymous poster hash: c88c1...c64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt 2 cm åpning hadde jeg vært kjempespent, og nesten forventet fødsel om ikke så lenge. :-)

Hvordan finner man ut om man har åpning og er moden?

Anonymous poster hash: 71733...79f
Skrevet

Hvor lenge har du igjen da? Det hun over spør om lurer jeg også på.. =)

Skrevet

Er i begynnelsen av uke 37, aå har 3 uker igjenn. Men har født 2 ganger før i uke 34, så er så spent på når denne skal komme😊

Ble sjekka av jordmor.. Hun kjente jeg var moden,livmorhalen var nesten borte,slinproppen var gått og at keg hadde 2 cm åpning...

Skrevet

Jeg ble sjekket på overtidskontrollen da jeg gikk med første. To cm åpning. Ble strippet. Hadde så syke smerter i to døgn før fødselen faktisk var i gang (4 cm). Ble strippet flere ganger underveis for å få fortgang, pga riene, som de mente var maserier, men de ble målt til å være ekte rier. 

Hvordan det var å vite? - Deilig at det endelig var skjedd noe. Ille at jeg skulle ha rier i over to døgn før ungen kom ut.

Anonymous poster hash: 7a3f1...415
Skrevet

Venninna mi hadde 3 cm åpning tidlig i juni og fødte 14.august, så d trenger ikke bety at fødselen er nært forestående :)

Anonymous poster hash: 4f02b...f64

Skrevet

Jeg ble også strippet, men har ikke merket noe til det. Har sterke kynnere fra før så disse ble ikke verre..

Vet mangen kan gå i flere uker med liten åpning, men synst det er så spennende å vite at det skjer noe hvertfall..

Du som skrev du ble strippet flere ganger, når begynte jordmor med dette ? Og hvor ofte?

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg har 2 cm åpning og slimproppen gikk i dag. Men jeg har forstått det sånn at det fremdeles kan være flere uker til fødsel. Men må kanskje forberede meg på nærstående fødsel altså? :-o er 37+5

Skrevet

Hadde 5 cm åpning i 3 uker og rier som kom og så ga seg igjen...

Anonymous poster hash: d3b76...ca4

Skrevet

Da har jeg født. Lille jenta kom til verden i går kveld. Så for min del betydde 2 cm og at slimproppen gikk at fødselen var rett rundt hjørnet :-)

Skrevet

Gratulerer så mye turbojenny87 heldige deg.. jeg var på ny kontroll i dag, litt større åpning og hun røsket ennå mer enn sist. Håper det er rett rundt hjørne for meg og.. Hvordan startet fødselen din ?

Skrevet

Her startet fødselen med vannavgang dagen etterpå . Takk for det! Håper røsking en hos jordmor gir resultater for deg :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...