Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i begynnelsen av uke 37, aå har 3 uker igjenn. Men har født 2 ganger før i uke 34, så er så spent på når denne skal komme😊

Ble sjekka av jordmor.. Hun kjente jeg var moden,livmorhalen var nesten borte,slinproppen var gått og at keg hadde 2 cm åpning...

Anonymous poster hash: c88c1...c64

Jeg ble sjekket på overtidskontrollen da jeg gikk med første. To cm åpning. Ble strippet. Hadde så syke smerter i to døgn før fødselen faktisk var i gang (4 cm). Ble strippet flere ganger underveis for å få fortgang, pga riene, som de mente var maserier, men de ble målt til å være ekte rier. 

Hvordan det var å vite? - Deilig at det endelig var skjedd noe. Ille at jeg skulle ha rier i over to døgn før ungen kom ut.

Anonymous poster hash: 7a3f1...415

Annonse

Jeg ble også strippet, men har ikke merket noe til det. Har sterke kynnere fra før så disse ble ikke verre..

Vet mangen kan gå i flere uker med liten åpning, men synst det er så spennende å vite at det skjer noe hvertfall..

Du som skrev du ble strippet flere ganger, når begynte jordmor med dette ? Og hvor ofte?

Gratulerer så mye turbojenny87 heldige deg.. jeg var på ny kontroll i dag, litt større åpning og hun røsket ennå mer enn sist. Håper det er rett rundt hjørne for meg og.. Hvordan startet fødselen din ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...