Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Tidligere har "Min side" på Nav vist kommende utbetalinger i et avsnitt, og under så kunne man se de siste tre måneders utbetalinger. Jeg finner ikke den "kommende utbetalinger" lenger, er denne blitt borte eller er det bare jeg som ikke leter nok? Anonymous poster hash: dda4a...3d8
Mother Gothel Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Det var problemer med sidene i går, men det virker igjen nå
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Det står under Mine utbetalinger Det står "Dine utbetalinger", med undertekst: her kan du se hvor mye du har fått utbetalt av NAv de siste tre månedene." Så altså ingenting om "kommende". Så jeg lurer på om de har sluttet med dette. Anonymous poster hash: be27c...e4b
Mother Gothel Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det står under Mine utbetalingerDet står "Dine utbetalinger", med undertekst: her kan du se hvor mye du har fått utbetalt av NAv de siste tre månedene." Så altså ingenting om "kommende". Så jeg lurer på om de har sluttet med dette. Anonymous poster hash: be27c...e4b Sikker på at du har noen kommende utbetalinger de neste dagene da?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Det står under Mine utbetalingerDet står "Dine utbetalinger", med undertekst: her kan du se hvor mye du har fått utbetalt av NAv de siste tre månedene." Så altså ingenting om "kommende". Så jeg lurer på om de har sluttet med dette. Anonymous poster hash: be27c...e4b Sikker på at du har noen kommende utbetalinger de neste dagene da? Ja, har bidragsforskuddet som skal komme nå straks. Anonymous poster hash: be27c...e4b
mammatil4ioktober :) Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Det står under Mine utbetalingerDet står "Dine utbetalinger", med undertekst: her kan du se hvor mye du har fått utbetalt av NAv de siste tre månedene." Så altså ingenting om "kommende". Så jeg lurer på om de har sluttet med dette. Anonymous poster hash: be27c...e4b Sikker på at du har noen kommende utbetalinger de neste dagene da? Ja, har bidragsforskuddet som skal komme nå straks. Anonymous poster hash: be27c...e4b Står ingenting på mi side heller om at det skal komme inn bidragsforskudd....
Mamma_til_2 Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Det står under Mine utbetalinger Det står "Dine utbetalinger", med undertekst: her kan du se hvor mye du har fått utbetalt av NAv de siste tre månedene." Så altså ingenting om "kommende". Så jeg lurer på om de har sluttet med dette. Anonymous poster hash: be27c...e4b Det sto kommende utbetalinger der hos meg!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Vises hos meg. Kan nok hende det er forsinket. Anonymous poster hash: 4b487...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå