Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Noen som vil fortelle meg litt på ulike alternativer her og erfaring/ anbefaling? Anonymous poster hash: f58f2...614
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Det var gøyere å bo i Abra Havn en å være i dyreparken😄 Anonymous poster hash: e9ce0...d49
gresskar Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Vi likte det også veldig godt dyrt da, men kjekt
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Jeg elsker Abra Havn!!! (Barna også) Det er ikke så dyrt om man tar de billigste leilighetene. Det er høy standard og veldig autentisk!! Anbefaler frokost med sjørøvere Anonymous poster hash: 111b2...ac4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Jeg likte det nesten bedre enn ungene.😄 Anonymous poster hash: 8c177...f58
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Jeg anbefaler også Abra Havn på det sterkeste. Dyrt, men verdt hver ei krone. Anonymous poster hash: cf4b3...50d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Må bare igjen understreke - det er faktisk ikke så dyrt.. Hvis man er 2 voksne ig 2-3 barn blir det ikke noe billigere på hotell. Kjøper man kampanje nå får man billetter billigere. Vi bodde i Villa Rosa og det var 5.000 per natt, men det er sengeplasser til 8. Så to familier kan spleise. Og de billigste alternativene er vel nede i 1500-1600 for en leilighet med sengeplasser til 4-5? Anonymous poster hash: 111b2...ac4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Er det greit å bo der om man reiser i månedsskiftet mai/juni? Før showene starter? Er det mulighet for sjørøverfrokost også da? Anonymous poster hash: b543d...96f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Om valget er abra havn eller hotell hadde jeg virdert kardemommeby. Prisen der er også inngangsbilett to dager. Du kan gå inn og ut av parken etter stengetid. Og du kan gå rundt i parken etter stengetid. Vi har gjort det flere ganger og det er utrolig koselig å rusle rundt i parken etter stengetid og når mørket kommer. Opplever dyra litt anderledes enn når det er masse mennesker der. Nå har vi ikke ungerr som har vært veldig opptatt av kapteinsabeltann, men unger som liker dyreparken med dyr og alt som skjer der. Anonymous poster hash: 8a3a9...6f9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Om valget er abra havn eller hotell hadde jeg virdert kardemommeby. Prisen der er også inngangsbilett to dager. Du kan gå inn og ut av parken etter stengetid. Og du kan gå rundt i parken etter stengetid. Vi har gjort det flere ganger og det er utrolig koselig å rusle rundt i parken etter stengetid og når mørket kommer. Opplever dyra litt anderledes enn når det er masse mennesker der. Nå har vi ikke ungerr som har vært veldig opptatt av kapteinsabeltann, men unger som liker dyreparken med dyr og alt som skjer der. Anonymous poster hash: 8a3a9...6f9 Kardemommeby - det er uovertruffent!!! Vi hadde trikkeførerne, barbereren og flere andre så og si helt for oss selv etter stengetid og før åpningstid. De lærte seg navnene på barna og gikk helt opp i rollen sin også i forhold til oss voksne. Og når røverne kom og røvet barna med seg på kvelden, til pølsefest i røverhuset.. Det var virkelig ren magi!! Vi hadde en natt i Abra og en natt i Kardemomne og fikk da billetter inkludert til alle som bodde i huset i Kardemommeby. Anonymous poster hash: 111b2...ac4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Om valget er abra havn eller hotell hadde jeg virdert kardemommeby. Prisen der er også inngangsbilett to dager. Du kan gå inn og ut av parken etter stengetid. Og du kan gå rundt i parken etter stengetid. Vi har gjort det flere ganger og det er utrolig koselig å rusle rundt i parken etter stengetid og når mørket kommer. Opplever dyra litt anderledes enn når det er masse mennesker der. Nå har vi ikke ungerr som har vært veldig opptatt av kapteinsabeltann, men unger som liker dyreparken med dyr og alt som skjer der. Anonymous poster hash: 8a3a9...6f9 Kardemommeby - det er uovertruffent!!! Vi hadde trikkeførerne, barbereren og flere andre så og si helt for oss selv etter stengetid og før åpningstid. De lærte seg navnene på barna og gikk helt opp i rollen sin også i forhold til oss voksne. Og når røverne kom og røvet barna med seg på kvelden, til pølsefest i røverhuset.. Det var virkelig ren magi!! Vi hadde en natt i Abra og en natt i Kardemomne og fikk da billetter inkludert til alle som bodde i huset i Kardemommeby. Anonymous poster hash: 111b2...ac4 Men jeg ville ikke reist før skuespillerne er tilstede. Det står på nettsiden når det er.. Anonymous poster hash: 111b2...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå