Gå til innhold

Positiv test i går, negativ i dag.

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor mange dpo jeg er, men regner med 8-9 dpo. Tok en test i går fordi jeg rett og slett ikke klarer å la vær. Og der kom det opp en svak svak strek, men man ser det om man kikker ordentlig. Så ingen innbilning. Både på morgenurin og på ettermiddagen/kvelden.

I dag tok jeg en ny test på morgenurin og den ble negativ, kan ikke si at jeg ser antydning til strek engang. hm. Jeg har ikke begynt å blø eller noen ting, så vet ikke hvorfor dette skjedd. Det var jo ikke sånn at det var noe galt med den ene testen heller, fordi jeg fikk jo samme resultat to ganger samme dagen, og i dag negativ. Jeg har brukt samme type test hver gang jeg har testet og har aldri fått falsk positiv med disse testene. Det er billigstrimlene til billige-tester.no jeg bruker.

Om dette evt er en kjemisk graviditet så burde jeg vel begynt å blø/fått mensen snart siden egget da har "sluppet taket" igjen eller? Eller kan det ta flere dager før man blør/får mensen? hm.. Håper noen vil svare meg =)

Anonymous poster hash: 94916...90a

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Anbefaler deg å vente med å ringe legen.. Du har ikke nådd ikm dagen engang ;) (jobber som legesekretær og det er virkelig ikke nødvendig å ringe legen allerede)

Er en grunn til at man ikke bør teste før ikm, da flere oppdager kjemisk før ikm

Snakker av erfaring, testet positiv 8,9 og 10 dpo i oktober, men tr kom på ikm Dagen for det..

Senk skuldrene og avvent et par dager til før du tester p nytt.. Hcg dobles annenhver dag så om du er gravid, vil det snart vises på en test ;)

Lykke til :)

Annonse

Men når man evt har hatt en kjemisk graviditet, så vet man jo i alle fall at man har eggløsning og at egget har blitt befruktet da? Bare ikke festet seg? Da vet man vel på en måte at man har mulighet for å bli gravid..

Finnes det noe måte for å bedre slimhinnene for at egget lettere skal få feste seg?

Anonymous poster hash: 94916...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...