Gå til innhold

Grandiosa i barnebursdag er det greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser avogtil frossenpizza, men Grandiosa smaker høgg!

Big One er mye bedre.

Det er forresten helt ok å servere frossenpizza i bursdagsselskap, det er nok bare her inne noen kan ha motforestillinger mot det.

Der tek du fullstendig feil, det er Big One som smakar høgg!
Skrevet

For Guds skyld ikke nevn gradiosa her inne. Snart har du barnevernet på døra.

Anonymous poster hash: 150f0...a8c

Skrevet

Her er det ofte Grandiosa i barneselskap, ungene liker det godt når paprikaen blir tatt av!

Anonymous poster hash: 8d45b...3b9

Skrevet

Vi vokste opp på Grandiosa og pølser i barnebursdsg. Husker hvor stas det var, fikk jo ikke dette hjemme så ofte. Barn liker det så hvorfor ikke. Her inne skal man helst servere økologisk og sunn mat i bursdag. Ingen barn har vel død av litt Grandiosa i ny og ne så ser ikke problemet 😊

Skrevet

Hvorfor ikke lage et par pizzaer selv?

Økonomisk sett billigere og smaker jo hundre ganger bedre.

Jeg likte grandiosa før, for mange år siden, men nå gir deg meg bare luft i magen. Og mageknip.

Og hvorfor severe noe du ikke har smakt før??

Pg for å svare på spm: ville kjøpt 3 pizzaer

Anonymous poster hash: 65e5a...f60

Skrevet

Meg over her: svarte visst ikke på spm ditt helt.

Helt ok å servere, men aner ikke om ungene liker det. sikkert;)

Anonymous poster hash: 65e5a...f60

Skrevet

Jeg syns heller ikke grandiosa er spesielt godt, men spiser det i nødsfall.

Var vel en bursdag i 2-3 klasse der jeg diskuterte menyen med bursdagsbarnet. Det viste seg da at barna i klassen likte Grandiosa, og at det var dette som var vanlig i alle bursdager. Krøp til korset og serverte grandis med suksess.

Nå som de er eldre virker der som Grandiosa ikke er bra nok lengre.,

Sist lagde jeg pizza fra bunnen.

Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn?

Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn

Anonymous poster hash: da9d3...32f

Barnebursdag, ikke barnehage.

Anonymous poster hash: da08a...49e

Skrevet

Jeg syns det nesten er bedre med grandiosa enn pølser.

Innimellom har vi grandiosa til middag. Nam

Anonymous poster hash: da08a...49e
Skrevet

Her serverte jeg pannekaker en gang, DET ble faktisk suksess:-)

Anonymous poster hash: 4c85a...844
Skrevet

Pannekaker er en innertier i barnebursdag ;). Rimelig, rask å varme i microovn, og passer også for muslimske barn.

Skrevet

Ja det er helt ok!

Er 4 for 100 på Coop obs om du har den tilgjengelig

Anonymous poster hash: 5e223...a87

Skrevet

Husk å servere hyllebærsaft til grandisen

Anonymous poster hash: a681b...f99

Skrevet

Husker jeg syns det var stor stas og kjempegodt å få Grandiosa eller pølser i bursdag! Denne uken er det tilbud på big one til 40kr på rema 100, den er også god! Kjøp 3 ulike typer, så har de litt å velge i. Barn spiser ikke mye i bursdag.

Anonymous poster hash: ae9c2...aab

Skrevet

Hvilken grandiosa er best?Hvor mange pizzaer burde jeg beregne på 9 barn.Jeg spsier ikke kjøtt å har aldri smakt grandiosa.

Anonymous poster hash: 071eb...1f9

Jeg håper at du troller.

Grandiosa er ikke OK.

Bak selv!

Skrevet

Eldste (på 9år) her forteller at de har fått frossen pizza i selskap. Jeg spiser ikke Grandiosa, men mann og barn liker det.

Jeg må nok innrømme at jeg heller hadde kjøpt ferdigpizza enn å lagd. Da kan du kjøpe 1-2 ekstra, men bare ta opp og steke det du trenger. Lager du har du kanskje masse til overs. Kan jo fryse det også altså, men lettere med ferdig :P

Skrevet

Kjør på. I resten av landet er Grandiosa helt greit å spise av og til, det er bare her inne det er å regne som omsorgssvikt. Til 9 barn ville jeg hatt 3 pizzaer, tror jeg.

Skrevet

Husk å servere hyllebærsaft til grandisen

Anonymous poster hash: a681b...f99

Hva er den hyllebærgreia? Er det virkelig noen som har servert det i barnebursdag? Det et isåfall helt fantastisk!

Skrevet

Det er helt ok å servere frossen pizza i barnebursdag. Sist jeg hadde bursdag her så kjøpte jeg sånne ferdige rå puzzabunbet som du ruller ut og slang på det jeg skulle ha. Kunne ikke servert frissenpizza her, for er både veggisbarn og muslimer å ta hensyn til.

Skrevet

Den vanlige er god (men har lite med pizza å gjere), og heilt ok i barnebursdag. Økonomisk sett bør du heller velge noko anna, frossenpizza er faktisk grisedyrt.

Ofte 5 for 100 kroner. Det er langt billigere enn 3 pakker pølser og pølsebrød!

Anonymous poster hash: e3603...e49

Skrevet

Hvilken grandiosa er best?Hvor mange pizzaer burde jeg beregne på 9 barn.Jeg spsier ikke kjøtt å har aldri smakt grandiosa.

Anonymous poster hash: 071eb...1f9

Grandiosa er ikke egnet som dyrefor engang. Det er tydelig at du aldri har smakt det, da ville du aldri vurdert å servere det til folk. Pizza er ikke vanskelig å lage altså. Eller gjør som alle andre, server pølser.

Anonymous poster hash: f663a...f85

Skrevet

Hahaha jeg ler meg ihjel!! Har lurt på hvor det kommer fra at dibdamene er så fine på det. Nå skjønner jeg hvorfor! 😂😂 helt utrolig hvor prektige folk later som de er

Anonymous poster hash: 00c9b...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...