Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hvilken grandiosa er best?Hvor mange pizzaer burde jeg beregne på 9 barn.Jeg spsier ikke kjøtt å har aldri smakt grandiosa. Anonymous poster hash: 071eb...1f9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Den vanlige er best.. Hvor gamle er barna da? Anonymous poster hash: d6fc2...052
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn? Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn Anonymous poster hash: da9d3...32f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Hvor gamle er barna? Du må fort beregne en halv pizza pr barn.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn? Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn Anonymous poster hash: da9d3...32f Les en gang til du, før du hisser deg opp! Anonymous poster hash: d6fc2...052
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Det er hjemmebursdag.eller kanskje jeg skal bestille på pizzabakern. Barna er 5-6 år Anonymous poster hash: 071eb...1f9
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn? Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn Anonymous poster hash: da9d3...32f Står ingen steder at det er snakk om å ta med i barnehagen. Er snakk om barnebursdag så er nok hjemme hos HI. Hi, den vanlige Grandiosa går nok helt greit, men smaker jo ikke akkurat så veldig godt. Ville lage selv eller evt bestilt hvis du har råd til det Endret 4. januar 2015 av ღTyrkiskPepperღ
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn? Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn Anonymous poster hash: da9d3...32f Det står da ingenting om barnehager her?
3 i april Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn? Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn Anonymous poster hash: da9d3...32f Hvor står det at mor skal ta med grandi i barnehagen ???? Og Grandi er heller ikke farlig....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Nei det syns jeg ikke. Hvorfor skal du ta med det? Er det du som driver bhg? Om ikke har du spurt om lov til å gi dette til andres barn? Ja til bhg der foreldre ikke får ta med mat til andres barn Anonymous poster hash: da9d3...32f Hva er det du rører om? Ingen har da snakket om barnehager her? Grandis er helt greit i en bursdag. Barn liker som regel det, og den originale er best. Anonymous poster hash: 052f8...018
☆☆☆ Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Den vanlige er god (men har lite med pizza å gjere), og heilt ok i barnebursdag. Økonomisk sett bør du heller velge noko anna, frossenpizza er faktisk grisedyrt.
Gustav Klitt Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Den vanlige er god (men har lite med pizza å gjere), og heilt ok i barnebursdag. Økonomisk sett bør du heller velge noko anna, frossenpizza er faktisk grisedyrt. Det er veldig sant! Men veldig lettvint, da.. Jeg stemmer ja til grændis. Og takker samtidig for dagens latter.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Holder sikkert med 3 pizzaer, d blir 24 stk. Tipper de fleste spiser to stk... Anonymous poster hash: d6fc2...052
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Den vanlige er god (men har lite med pizza å gjere), og heilt ok i barnebursdag. Økonomisk sett bør du heller velge noko anna, frossenpizza er faktisk grisedyrt. First price pizzaen er like god som grandiosa, og myye billigere😊 Anonymous poster hash: 174dc...edb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Nå fikk jeg lyst på grandis, men har ikke stekovn! :/ Mine foreldre serverte det i 8-årsdagen min, gikk ned på høykant. Men mulig ungene i dag oppdras til å være mer snobbete i matveien. Anonymous poster hash: a0144...3eb
3 i april Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Det du kan gjøre som er veldig lettvint er og kjøpe frosne pizzabunner og slenge fyll oppå den. Den er faktisk veldig god, bunnen blir veldig sprø Men om du vil ta den superenkle varianten så stemmer jeg for og slenge noen grandiser i ovnen
overlord Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri servert det, men er ikke så hysterisk at jeg hadde fått hjerteinfarkt om ungene hadde spist det borte. Men må innrømme at jeg syns det er sløvt å servere barn søppel. Ville du servert det til egne venner?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #18 Skrevet 4. januar 2015 Grandiosa er helt greit i barnebursdag! Anonymous poster hash: 889ee...0e6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #19 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri servert det, men er ikke så hysterisk at jeg hadde fått hjerteinfarkt om ungene hadde spist det borte. Men må innrømme at jeg syns det er sløvt å servere barn søppel. Ville du servert det til egne venner? Har jeg gjort mange ganger. Men etter at jeg begynte å henge her inne hadde jeg nok ikke gjort det uten å vite at de likte det først. Før falt det meg faktisk ikke inn at det ikke skulle være bra nok. Anonymous poster hash: a0144...3eb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #20 Skrevet 4. januar 2015 Det smaker drit, jeg ville heller kjøpt ferdige pizzabunner som man får til 10-20kr og slengt på noe som faktisk smaker godt. Det er noe i grandiosaen som gir hele greia en grusom smak. Anonymous poster hash: 82a85...0dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #21 Skrevet 4. januar 2015 Er i alle fall ikke verre enn nasjonalbarnebursdagsretten pølse med brød. Anonymous poster hash: 7f077...422
Gjest Antarctica Skrevet 4. januar 2015 #22 Skrevet 4. januar 2015 Hvis du verken liker det eller spiser det selv, hvorfor kjøpe det da? Lag noe dere syns er godt, da vel. Kan jo hende noen små gjester får en ahaopplevelse. Grandiosa er IKKE hva jeg forbinder med fest, og jeg tenker ikke å oppdra ungene mine til å forbinde sånn junk med høytid og privilegium... Men det er meg, da. Den er dessuten veldig salt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #23 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville laget pizza fra bunnen av. Billig og mye bedre! Anonymous poster hash: 0c56a...914
*Miss Marple* Skrevet 4. januar 2015 #24 Skrevet 4. januar 2015 Jeg spiser avogtil frossenpizza, men Grandiosa smaker høgg! Big One er mye bedre. Det er forresten helt ok å servere frossenpizza i bursdagsselskap, det er nok bare her inne noen kan ha motforestillinger mot det.
gale damen Skrevet 4. januar 2015 #25 Skrevet 4. januar 2015 Grandiosa er aldri greit. Det er ikke egnet som fødevare i det hele tatt. Velg heller noe som kan klassifiseres som mat- det trenger ikke være så avansert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå