Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Kom gjerne med argumenter for for og i mot.Anonymous poster hash: 0ff3b...ebf Bildet er fjernet av opphavsrettslige årsaker. Det er ikke tillatt å poste bilder man ikke eier rettighetene til. Legge inn link til det aktuelle bildet er greit. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Fin! Anonymous poster hash: 965f6...129
beef sister Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Den er grei nok, men jeg liker ikke sofaer med løse puter, synes det er rotete og ubehagelig.
beibilykke Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Ser ut som vår boston sofa bare i annet stoff/farge?! Den er enorm.og vi har kost oss masse med den sofaen vi har.men den ser fort litt stygg og slapp ut. Og vår sofa er litt skjev i feste mellom de to sjeselongene. Hadde ikke valgt den sofaen igjen. Vi har hatt vår i snart 6år. Gleder meg til å bytte den ut :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Egentlig en veldig fin sofa rent estetisk, men den såg ikke særlig god ut å sitte i mtp.at løse puter ikke gir noe særlig støtte til ryggen. Er den trukket i fløyel? (Eller heter det kanskje velur?!) sikkert vanskelig å holde rent.., Anonymous poster hash: be063...727
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Den er grei nok, men jeg liker ikke sofaer med løse puter, synes det er rotete og ubehagelig. Enig! Anonymous poster hash: 1e028...2e1
Nullstress;) Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Syntes sofaen er fin, men ei venninne av meg (som Har lik sofa) irriterer seg grønn over at den alltid ser så "rotete" ut. Se store, løse putene må rettes på hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Egentlig en veldig fin sofa rent estetisk, men den såg ikke særlig god ut å sitte i mtp.at løse puter ikke gir noe særlig støtte til ryggen. Er den trukket i fløyel? (Eller heter det kanskje velur?!) sikkert vanskelig å holde rent.., Anonymous poster hash: be063...727 Dette er modulsofa. Man får kjøpt den i hvilket stoff/farge/kvalitet man selv ønsker. Vi kommer til æ velge et veldig slitesterkt stoff som er lett å vaske, å ikke ser ut som velur eller hva det på bildet nå enn er. Sofaen er forresten utrolig deilig å sitte i. Hi Anonymous poster hash: 0ff3b...ebf
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Vi har akkurat lik sofa og kunne ikke vært mer fornøyde.. Eneste minuset er at noen av sitteputene kan skli ut, men dette har vi løst ved å klippe til "antiskli teppegreie" (veldig usikker på hva det heter, men håper du forstår) og puttet under de putene som kan skli ut Anonymous poster hash: 5a574...172
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Liker ikke sofaer med sånne løse puter. Det er ubehagelig og ser rotete ut. Anonymous poster hash: 7491e...945
DramaMama Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Vi har tilsvarende sofa, har hatt den i to år nå. Jeg er ikke fornøyd med den. En ting er at den ser rotete og nedsittet ut med løse ryggputer, men den er generelt av dårlig kvalitet. Sitteputene er myke og slafsete, stoffet ble veldig fort nuppete (vi valgte et ganske grovt stoff), den støver noe helt vanvittig og siden sitteputene har blitt så myke er den ubehagelig å sitte i, man havner altfor langt nedi sofaen. Ville aldri valgt denne igjen. Men jeg kjenner meg ikke igjen i det som skrives over her ang at sitteputene sklir ut, på vår er det borrelås under putene for å unngå det problemet. Jeg gleder meg til å kjøpe ny sofa, og det blir ikke lenge til.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Kjempefin. Deilig med løse puter, jeg liker det jeg. Minner meg litt om amerikansk sofa Go for it Hi Anonymous poster hash: 5ceed...74b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Synes den er grei nok Anonymous poster hash: c6768...c19
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Kom gjerne med argumenter for for og i mot. Anonymous poster hash: 0ff3b...ebf Liker ikke stoffet Anonymous poster hash: 80f45...330
Chl85 Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Absolutt fin, men syns løse ryggputer er upraktisk og blir fort "rotete", former seg rart osv Hadde fått angst He he.
Blondzilla Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Den er ok, men jeg liker litt strammere linjer. Også er den enormt stor, men det kommer jo selvsagt an på hvor stor stue du har.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Også forstår jeg ikke at du skal ha meningen til alle her inne ... Da ender du opp med en Michael kors/kahler/grand cru sofa ! Anonymous poster hash: 80f45...330
Miamimom Skrevet 4. januar 2015 #18 Skrevet 4. januar 2015 Blir fort lei en sånn sofa..jeg har flere stuet rundt i kjellerstuer og på hytta. Når man vil ommøblere så passer de ikke andre steder ofte.
Elsker livet Skrevet 4. januar 2015 #19 Skrevet 4. januar 2015 Jeg liker ikke slike ryggputer, ellers fin.
☆☆☆ Skrevet 4. januar 2015 #20 Skrevet 4. januar 2015 Fin, men nesten garantert ubehagelig og upraktisk.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #21 Skrevet 4. januar 2015 Ser ikke sofaen? Uansett kan anbefale modern living .. Har en kjempestor med løse puter, kunne ikke vært mer fornøyd. Men mange barn i hus må du se etter sofa med tykt stoff, disse er mye mer slitesterke enn sofaer med tynt stoff. Anonymous poster hash: 0d6ea...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå