Gå til innhold

Fall på halebeinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par dager siden falt jeg på halebeiet når jeg var ute å lekte med barna. Nå verker det vanvittig og jeg går på smertestillende. Verker ekstra når jeg er fysiske aktiv eller sitter lenge i ro. Noen som har opplevd det samme? Hvor lenge hadde dere vondt? Ble dere sykemeldt og eventuelt hvor lenge? Og hva er best? Slappe av til det blir bra eller forsøke å være aktiv selv om det gjør vondt?

Anonymous poster hash: 48b90...a0a

Fortsetter under...

Skrevet

Det beste er uten tvil å være aktiv inntil smertegrensen. Har vært gjennom brist av halebenet 2 ganger, og det betydelig verre av å hvile for mye.

Skrevet

Vær aktiv som hun over sier.. Jeg knakk mitt på lekeland med min datter.. Jobbet og vært vanlig aktiv men måtte passet meg for å sitte på harde stoler. Vondt i tre!! år.. Men mye bedre nå. Kan fortsatt kjenne litt om jeg sitter på noe hardt( ikke tenk koffert nå;). Var med legen og lite de kan gjøre. God bedring.

Anonymous poster hash: b077c...a82

Skrevet

1,5 år siden jeg knakk mitt og jeg kjenner det ennå til tider ;) Aktivitet har ikke så mye å si, det er mye verre å sitte i ro. Og stoler med hardt sete kan jeg bare glemme :P

Anonymous poster hash: 1ae68...de1
Skrevet

Vet ikke om mitt ble knekt, men hadde et stygt fall på halebenet for 14 år siden. Kan fremdeles ikke sitte på noe hardt for lenge, for da gjør det forferdelig vondt

Anonymous poster hash: 2f8b5...dae

Skrevet

Hadde vondt i ca et års tid, men bare når jeg satt. Vente meg til å sitte foroverlent så jeg ikke fikk like vondt, men kunne ikke sitte lenge om gangen, for da fikk jeg for vondt likevel. I tillegg gikk den stillingen hardt utover ryggen. :P

Dette er noen år siden, og jeg kan fortsatt kjenne det om jeg sitter tilbakelent lenge, f.eks. gjennom en hel film. Men som regel skifter jeg automatisk stilling så ofte at jeg ikke merker noe til det. ;)

Anonymous poster hash: 27b03...f8b

Annonse

Skrevet

Mamma har sagt at jeg falt på halebeinet da jeg var lita, og jeg har fryktelig vondt av å sitte for lenge. 

Anonymous poster hash: 27e65...0fe
Skrevet

Mange år siden jeg brist mitt det Gjør enda vondt og spes om jeg sitter forlenge eller sitter feil ☺

Nå er det ekstra jævlig for jeg var og akte med barna for 2 dager siden!

Skrevet

Jeg fikk et dunk i mitt da jeg akte med ungene, altså ikke alfor hardt eller vondt, men det tok over ett år å bli helt smertefri. Jeg stivnet av å sitte for lenge, for hardt etc., så det er desverre bare å ta tiden til hjelp...

Anonymous poster hash: 5a635...a38
Skrevet

Vær forsiktig. Jeg ble lagt inn. Hovnet så opp at nerver kom i klem. Ble midlertidig lammet i høyre bein.

Anonymous poster hash: b42dc...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...