Gå til innhold

Dere med septemberbarn i magen, hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsgravid og er bare knappe 4 fullgåtte uker. symptomene mine er;

Kviser! :( men dette var før jeg fant ut at jeg var gravid

Vondt i ryggen, som om jeg har trent og er støl.

Utflod, hvit

Må tisse hele tiden

Hadde også mye leamus, men det har gitt seg de siste dagene

Enn sålenge har jeg ingen humørsvingninger

Har stikkinger i livmor.

Sover mye!

Kan skrive under på kviser..... :(

Fortsetter under...

Flere som sliter med digre oppblåstmager? Jeg er 5+5 og tredjegangs, og jeg har alt stoooor mage! Ser skikkelig gravid ut! Nå fikk jeg aldri flat mage etter svangerskapene (ødelagte magemuskler), men så da ikke gravid ut (tror jeg). Magen er skikkelig oppblåst og særlig over navlen, så magen står ut som om jeg skulle være i 6. Mnd eller noe. Når magemusklene er slappe og jeg heller ikke gidder gå å holde inn magen ser det ille ut! Buksene er altfor stramme allerede.

Hjelpe meg hvordan skal dette gå? Husker ikke jeg var så oppblåst så tidlig de forrige gangene...

Jeg er bare 4+5, og ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Barna (har to fra før) har begge spurt de siste dagene om jeg har bebi i magen. Hadde en MA for fire mnd siden, og var da 17 uker på vei. Mulig det er derfor magen har blitt så fort stor. Hadde liksom tenkt å vente så lenge som mulig med å fortelle søsknene om denne graviditeten for å slippe å skuffe dem en gang til, men nå har jeg nesten ikke tro på at jeg klarer å skjule det til uke 12 en gang.

Men det er jo mest luft da sikkert, så det bedrer seg kanskje, men i tidligere svangerskap har oppblåstheten kun kommet på kvelden, men nå er den slik konstant, pluss ekstra på kveldstid. Kanskje det rett og slett er to der inne?

Har også blitt svært trøtt, noe som bla. resulterer i at jeg sovner med barna i 20-tiden, for så å våkne ved midnatt og ikke få sove igjen. I morgen må mannen få beskjed om å vekke meg etter en halv time tror jeg.

Jeg er bittelitt trøtt om ettermiddagene og ofte bråsulten.

I tidligere svangerskap, senest i sommer var jeg kjempe oppblåst. Uten om det hadde jeg lite symptomer.

I de svangerskapene jeg har båret frem har jeg vært stuptrett fra dag en, grinete fra dag en, og uggen frem til uker 13-14.

Jeg er 5+5 i dag og merker svært lite. Synes det er så bekymringsverdig. De fleste skriver at symptomene oftest blir kastet på deg i uke 6-7, men jeg merker fremdeles ingenting..

Det er liksom ikke min erfaring nåt svangerskapene har gått bra..men men, 8 dager til UL..

Jeg er bittelitt trøtt om ettermiddagene og ofte bråsulten.

I tidligere svangerskap, senest i sommer var jeg kjempe oppblåst. Uten om det hadde jeg lite symptomer.

I de svangerskapene jeg har båret frem har jeg vært stuptrett fra dag en, grinete fra dag en, og uggen frem til uker 13-14.

Jeg er 5+5 i dag og merker svært lite. Synes det er så bekymringsverdig. De fleste skriver at symptomene oftest blir kastet på deg i uke 6-7, men jeg merker fremdeles ingenting..

Det er liksom ikke min erfaring nåt svangerskapene har gått bra..men men, 8 dager til UL..

Skjønner at du bekymrer deg med din historie Reese, men mest sannsynlig går dette helt fint. Sjansen er vel liten for ma/sa to ganger på rad, særlig når du har båret frem to friske barn tidligere? :) Hvis det er noen trøst er jeg 5+0 og føler meg ikke spesielt gravid. Lite symptomer. Og så får du jo vite helt sikkert om 8 dager, det blir nok godt tenker jeg :) Lykke til så lenge!! Klem

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

Kvalmen kom til slutt, selv om jeg prøvde å vilje den bort;) 

Nå er det eneste som frister; cola, smågodt, pommes frites og potegull! Hurra! Kjempesunt!

6+5 så bare 235 dager igjen, hehe! ;/

Noen som vet hvor skadelig koffein er forresten? Det står jo 1 L cola per dag, men siden det er begrensninger så burde en vel ikke drikke det i det hele tatt?

Kjenner bekkenet også begynner å knirke litt igjen, var ganske vondt sist, men verst når jeg ble "stor".

ble kvalm 2 uker før før positiv test, det har ikke gitt seg enda. i går ble middagen der den skulle (yeeey) første normale måltidet på over en uke. idag er jeg like kvalm igjen. prøver å holde meg til frukt & veldig tynn pære saft. potetmos går greit å spise.. er også kjempe trøtt. halv sover hele dagen. kjempe oppblåst mage! ingen av buksene mine passer lengre :P   uke 4 dag 6 idag, enn så lenge hvertfall, mye mulig legen kommer fram til at jeg er lengre på vei enn det..

Gjest Mammantil2prinser

Det som fikk meg til å ta en graviditetstest helt ut av det blå var at jeg hadde så mye luft i magen og var oppblåst. Har såre brystvorter (av og til litt, av og til veldig) jeg har hatt sykt vondt i hodet :-( er begynt og bli småkvalm. Tåler ikke smaken av fisk (noe jeg elsker til vanlig) veldig mye mensmurringer til tider.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...