Gå til innhold

Dere med septemberbarn i magen, hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Her er det kun ømme bryst foreløpig.Kunne godt tenkt meg å slippe flere plager altså. Men med 2 hypermesissvskap bak meg så er vel d heller tvilsomt. Har ingen mensmurringer el humørsvingninger, noe som også kom tidlig med de 2 andre.

Anonymous poster hash: 0d9be...e2b

Fortsetter under...

Det ene brystet er litt ømmere enn det andre :P merkelig, begge er litt tunge. Murringer, stikninger, rar i magen, mer luft i magen, trøtt, gråter litt lett, sulten noe jeg sjeldent er til vanlig 

Høres ikke noe kjekt ut å være kvalm, håper jeg slipper unna det!

Jeg er 4+2 og føler meg lite gravid...

Har noe mensmurring og etter par dager med noen korte "smerteanfall" (livmoren som strekker seg?), disse har roet seg litt nå og er ikke like kraftige lengre.

Og litt øm korsrygg, men er ofte plaget med dette..

Annonse

Ikke så mange symptomer på meg heller, men har noen (som forøvrig kan komme av andre ting og)

- Tett nese

- Litt ømme bryst, mest venstre + de er blitt større og fastere

- Små-stikking nede i magen til tider, og mensenmurring

- Mye kviser

- Litt moody

- Mye trøttere enn vanlig

- Luft i magen og litt forstoppet

Jeg er 4+6 i dag.

Gjest nåharjeglystpåno3

Jeg er 4+3 i dag, tredjegangs gravid. Symptomer her er:

Uteblitt mens

Blødende tannkjøtt

Begynnende tett nese (var potte tett i begge forrige svangerskap)

Masse murringer/ubehag og strekk i magen

Ilende smerter i magen ved nysing eller brå bevegelser

Trøtt som bare det

Uggen; hadde hyperemesis begge forrige gangene med kvalme fra uke 6, men nå SKAL jeg ikke bli så kvalm!! ;) Når jeg blir sulten er jeg SULTEN, blir fort kvalm da

Hjertet slår mega hardt og tungt, kroppen min rister av det

Litt svimmel

Utrolig tappet for all energi

Merker endring i brystene, begynt å sive råmelk (sluttet å amme yngste i Juli)

Moody, kommer lett tårer

Tisser hele tiden, men lite volum...

Hard og løs mage omhverandre, treg fordøyelse, oppblåst så jeg ser gravid ut

Uren hud

Oh joy! ;)

Endret av nåharjeglystpåno3

Jeg er 5 uker og merker at jeg er oppblåst, veldig trøtt spesielt fra lunsjtider og ut dagen, til tider småkvalm, hjertebank og blir raskere sliten. Med første var jeg ekstremt trøtt og kvalm fra uke 6, så føler det er litt stille før stormen enda 😁

Annonse

5+4 i dag og i helga begynte symptomene å komme for fult

Oppblåst og tregmage,trøtt (sliter med å være våken lengre enn hal 9), fryser og småkvalm. Er vel bare å belage seg på å ikke være i toppform de neste månedene...

4+5 i dag, og merker ingenting enda. Kjenner det gjør meg bittelitt nervøs.

I mine tidligere svangerskap har jeg havnet i tornerose søvn med det samme jeg har fått to streker,men ikke da jeg ble gravid i sommer og mistet i uke 10, så den ekstreme trøttheten er hjertelig velkommen nå.

Sulten, det er jeg da..

4+5 i dag, og merker ingenting enda. Kjenner det gjør meg bittelitt nervøs.

I mine tidligere svangerskap har jeg havnet i tornerose søvn med det samme jeg har fått to streker,men ikke da jeg ble gravid i sommer og mistet i uke 10, så den ekstreme trøttheten er hjertelig velkommen nå.

Sulten, det er jeg da..

Kjenner på det samme, Reese. Prøver å trøste meg med at alle sier at alle svangerskap er forskjellige. Fikk målt Hcg i dag, håper det gir litt fred i sjela.

Litt godt å lese at det er flere som ikke har så mye symptomer. Jeg kjenner av og til litt murring, og er kanskje litt ekstra trøtt men det kAn godt være fordi jeg har kuttet kaffen :P sulten og oppblåst er jeg, det er jeg ganske ofte uansett, Hehe..

Uææææ Her har kvalmen kommet for fullt! Jobber med førsteklassinger, men er virkelig en utfordring når det lukter promp og 20 ulike typer pålegg på klasserommet Må bare holde maska for dette er virkelig de søteste seksåringene. Er bare alle luktene som gjør meg skikkelig uvel

Gjest nåharjeglystpåno3

Flere som sliter med digre oppblåstmager? Jeg er 5+5 og tredjegangs, og jeg har alt stoooor mage! Ser skikkelig gravid ut! Nå fikk jeg aldri flat mage etter svangerskapene (ødelagte magemuskler), men så da ikke gravid ut (tror jeg). Magen er skikkelig oppblåst og særlig over navlen, så magen står ut som om jeg skulle være i 6. Mnd eller noe. Når magemusklene er slappe og jeg heller ikke gidder gå å holde inn magen ser det ille ut! Buksene er altfor stramme allerede.

Hjelpe meg hvordan skal dette gå? Husker ikke jeg var så oppblåst så tidlig de forrige gangene...

Jeg er førstegangsgravid og er bare knappe 4 fullgåtte uker. symptomene mine er;

Kviser! :( men dette var før jeg fant ut at jeg var gravid

Vondt i ryggen, som om jeg har trent og er støl.

Utflod, hvit
Må tisse hele tiden

Hadde også mye leamus, men det har gitt seg de siste dagene

Enn sålenge har jeg ingen humørsvingninger

Har stikkinger i livmor.
Sover mye!

Endret av verpesjuk_88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...