Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Kopiark. Oppdaget litt for sent at vi var tomme, og er helt avengig av å ha dette for å printe ut noen bursdagsinvitasjoner. Var så innom Kiwi, Prix, Rimi og Meny uten at noen hadde. Dro til Coop OBS, men de var tomme. Trodde dette var en kurant ting som dagligvaren hadde jeg, på lik linje med konvolutter og skrivesaker. Argh! Anonymous poster hash: 231fd...cc6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 På landet kanskje? Jeg har aldri vært i noen dagligvarebutikk som fører kopipapir nei. Knappest konvolutter og skrivesaker... Legg ut en status på facebook og spør om noen av dine venner og/eller naboer har å låne deg. Anonymous poster hash: afee1...124
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Nei, det er ikke vanlig. Ville heller prøvd Staples. Anonymous poster hash: fa96b...da7
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Europris har. Nille tror jeg. Clas Ohlson og Biltema har. Har sett noen av de butikkene som du ramser opp har også.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Nei, det er ikke vanlig. Ville heller prøvd Staples. Anonymous poster hash: fa96b...da7 Er vel ikke så mange slike butikker som har åpent nå...? Anonymous poster hash: afee1...124
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Stapels og bokhandel har såklart, men jeg fant ut jeg var tom ti over seks. Anonymous poster hash: 231fd...cc6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Her i Bergen er det mange dagligvarebutikker som fører kopipapir o.l. Anonymous poster hash: 995da...ffe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Her i Trondheim er det også vanlig. Rema, Bunnpris, Kiwi etc. Anonymous poster hash: a7af2...753
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Det er vanlig at dagligvarer har en liten hylle med sakser, teip, penner og papir jo. Men ofte har de bare skriveblokker og notatbøker. Anonymous poster hash: 049ff...54a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Helt vanlig med kopiark i dagligvarebutikkene. Anonymous poster hash: b4339...9a9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Vi hadde det enstund, men solgte så lite at det ble fjernet. Nå har vi fått 6butikker i ett steinkast fra oss som selger dette, så for oss er det ikke ett problem om en kunde spør etter dette. Nille som er vegg i vegg med oss. Har solgt en eske vi har til privatforbruk når en kunde har kommet desperat etter de andre har stengt. Siden jeg ikke anerr hva disse koster oss inn, så solgte jeg den vist veldig dyrt. Anonymous poster hash: 5a7eb...2ae
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Jobber på kiwi og er rimelig sikker på at dette er noe vi skal ha i sortimentet vårt. Hadde du spurt meg og vi tilfeldigvis var utsolgt, så hadde du fått en bunke med papir fra kontoret av meg Anonymous poster hash: 8c8d8...d40
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Euro spar har! 😊 Anonymous poster hash: bd856...270
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Europris har. Nille tror jeg. Clas Ohlson og Biltema har. Har sett noen av de butikkene som du ramser opp har også. Du MÅ ikke finne på å kjøpe noe på nille eller europris. ALT der er harry. det tryggeste er nok å kjøpe det på bokhandelen. Anonymous poster hash: 7f046...2e7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Jobber på kiwi og er rimelig sikker på at dette er noe vi skal ha i sortimentet vårt. Hadde du spurt meg og vi tilfeldigvis var utsolgt, så hadde du fått en bunke med papir fra kontoret av meg Anonymous poster hash: 8c8d8...d40 jobber selv i kiwi og dette er ikke noe som ligger i grunnsortimentet. Store kiwi butikker har et større utvalg av det frivillige sortimentet men det er slett ikke alle som fyller opp med kontormateriell da dette er en varegruppe som i utgangspunktet er ganske liten. Anonymous poster hash: 85800...3b5
frøken alexandra Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Europris har. Nille tror jeg. Clas Ohlson og Biltema har. Har sett noen av de butikkene som du ramser opp har også. Du MÅ ikke finne på å kjøpe noe på nille eller europris. ALT der er harry. det tryggeste er nok å kjøpe det på bokhandelen. Anonymous poster hash: 7f046...2e7 Ja harry kopipapir er det værste som finnes! ...
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Europris har. Nille tror jeg. Clas Ohlson og Biltema har. Har sett noen av de butikkene som du ramser opp har også. Du MÅ ikke finne på å kjøpe noe på nille eller europris. ALT der er harry.det tryggeste er nok å kjøpe det på bokhandelen. Anonymous poster hash: 7f046...2e7 Da er i alle fall jeg harry
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Europris har. Nille tror jeg. Clas Ohlson og Biltema har. Har sett noen av de butikkene som du ramser opp har også. Du MÅ ikke finne på å kjøpe noe på nille eller europris. ALT der er harry.det tryggeste er nok å kjøpe det på bokhandelen. Anonymous poster hash: 7f046...2e7 Da er i alle fall jeg harry Det var ironisk i tilfelle noen ikke skjønte det, derfor de store bokstavene. Inspirert av alle harrytrådene her inne; ) Anonymous poster hash: 7f046...2e7
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Europris har. Nille tror jeg. Clas Ohlson og Biltema har. Har sett noen av de butikkene som du ramser opp har også. Du MÅ ikke finne på å kjøpe noe på nille eller europris. ALT der er harry.det tryggeste er nok å kjøpe det på bokhandelen. Anonymous poster hash: 7f046...2e7 Da er i alle fall jeg harry Det var ironisk i tilfelle noen ikke skjønte det, derfor de store bokstavene. Inspirert av alle harrytrådene her inne; ) Anonymous poster hash: 7f046...2e7 Alt er harry her inne.. Det er umulig å komme under den radaren
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 De har på vår lokale Meny i hvert fall (i Oslo), men Rema her har ikke. Anonymous poster hash: 3434f...aa9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 Kopiark. Oppdaget litt for sent at vi var tomme, og er helt avengig av å ha dette for å printe ut noen bursdagsinvitasjoner. Var så innom Kiwi, Prix, Rimi og Meny uten at noen hadde. Dro til Coop OBS, men de var tomme. Trodde dette var en kurant ting som dagligvaren hadde jeg, på lik linje med konvolutter og skrivesaker. Argh! Anonymous poster hash: 231fd...cc6 Du kunne da bare spurt om å få noen av dem? Anonymous poster hash: 12aee...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå