Gå til innhold

Change i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså fører de ikke truser i str 34? Eller bh er i 65? Er 70 lavest? Er jo isåfall hinsides. Dyr butikk og de skal jo ha alt.

Anonymous poster hash: bf0e3...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen år siden jeg var innom der, men da hadde de heller ikke bh i 65.

Jeg har kuttet helt ut Change. Kvaliteten er ikke i nærheten god nok i forhold til prisene. Det lønner seg å heller spandere 1-2-300 kr mer på en kvalitetsbh fra en ordentlig undertøysbutikk!

I øyeblikket har jeg på meg en 10 år (!) gammel bh fra en kvalitetsbutikk. Ikke utvasket, holder fasongen og fargen fremdeles. Har nok vært ekstremt heldig med den, men det viser hvor stor forskjellen er. Det er nå fire år siden sist jeg kjøpte meg bh i kvalitetsbutikk, alle holder fremdeles, så alle bh'ene jeg bruker nå er fire år eller eldre (og jeg er kjempekresen på støtte og komfor når det kommer til bh'er). For halvannet år siden kjøpte jeg en på Change, etter tre måneder begynte hempene i ryggen å ruste, og "limen" som skal gi ekstra støtte rundt livet skjer det tydelig noe med også, for det begynte omtrent samtidig å gi meg blemmer og gir stor irritasjon i huden. Den har også endret seg i formen. Siste året har jeg brukt den bare et par ganger, dvs, den holdt egentlig maks tre måneder. Har forsøkt Change tidligere også, men lignende erfaringer hver gang, holder ikke i vask, støtten forsvinner raskt etc.

Change har ofte fint undertøy, men det hjelper ikke når bh'ene deres (og badetøyet) ikke holder mål!

Anonymous poster hash: cb81f...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...