Gå til innhold

et lite morgen spm;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du i uke 10, så er du i uke 10, ikke i uke 11.....

Men du er i din 11. (punktum = ellevte) uke. Det sier seg selv?

Merkelig hvor mange som ikke kan elementær tegnsetting.

Anonymous poster hash: 56f56...5f0

Har du ikke hørt dette før? Det er forskjell på å være 12 uker på vei og være i 12te uke!!

Annonse

Har ikke noe med tegnsetting å Gjøre men som sagt her så er det forskjell på ukene som blir brukt.. jeg kan ikke dette og da lurte jeg på og spurte.. man behøver ikke få en slik kommentar tilbake, det er rett og slett unødvendig...

Jeg syns også dette er forvirrende, selv om jeg har barn fra før 😂

Har du ikke hørt dette før? Det er forskjell på å være 12 uker på vei og være i 12te uke!!

Er jo nettop det jeg sier. Poenget er at hun lurer på om hun er i uke 11 når hun er i uke 10, og det går jo selvsagt ikke an. Men hun er i 11. (ellevte) uke når hun er i uke 10.

Merkelig hvor mange som ikke kan elementær tegnsetting. Anonymous poster hash: 56f56...5f0

Er jo nettop det jeg sier. Poenget er at hun lurer på om hun er i uke 11 når hun er i uke 10, og det går jo selvsagt ikke an. Men hun er i 11. (ellevte) uke når hun er i uke 10. Anonymous poster hash: 56f56...5f0

Synd at et slikt geni som deg skal være så jævlig dårlig til å forklare ting og snakke for seg...

Anonymous poster hash: 732ee...b2c

Er jo nettop det jeg sier. Poenget er at hun lurer på om hun er i uke 11 når hun er i uke 10, og det går jo selvsagt ikke an. Men hun er i 11. (ellevte) uke når hun er i uke 10.

Det går jo for faen meg an å svare ordentlig da.. Eller bare la være! Om folk lurer på elementær tegnsetting så la folk få lov til det!! Hvorfor gjøre en negativ greie ut av det! Attituden din er forkastelig..

Anonymous poster hash: d9695...2f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...