Gå til innhold

shit.. dustespr. og ja, vet at ubeskytta sex kan føre til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Graviditet😉 men shit..har 2 barn på 6 og 2.sa senest på nyttårsaften at 2 stk. holder i lange baner. Jeg og samboer hadde ubeskytta se i går kveld. Og ikke Før nå så kom tanken smygende på meg. Er jo nesten midt i den gjennomsnittlige El perioden. 14 dager siden første dag av mens på mandag. Altså vil ikke ta der bort hvis det skulle komme baby-fortsatt veldig velkomment.. menne..hehe.. når ble du gravid (om du vet)? 😇 

Anonymous poster hash: 89659...402

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr eggløsning er kn jo vaiere fra kvinne til kvinne.
For noen vil 14 dager etter mens være for sent, mens for andre vil det være for tidlig, men for mange er det jo på selve el-dagen.
For meg ville det vært for tidlig, mest sannsynlig, ihvertfall med tanke på min manns dårlige svømmere som ikke holder ut i så mange dager.

De to siste gangene vet jeg nøyaktig dag for el og befruktning, dag 17 og dag 15.

Lykke til da :)
Spennende å se om det blir noe :P

Skrevet

Jeg ble gravid 10dager etter jeg hva jeg trodde var EL.

Med mindre man Temper eller tester etter EL er det veldig vanskelig å si nøyaktig når det er. Jeg hadde vanligvis veldig stabile sykluser, og trodde at dette var en helt sikker dag, men den gang ei ;)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg ble uplanlagt gravid nå, da kondomen plutselig glapp gitt....😜 og det var 4 dager før EL (som jeg trodde ifølge kalender, mens tidlig UL mente befruktning skjedde hele 6 dager etter!!). Så jeg trodde vel egentlig ikke at det ville bli noe som helst ut av det hele, meeen det ble det gitt, 10 uker på vei nå😜 Lykke til 😄

Anonymous poster hash: 29ff1...256

Skrevet

Herregud..uhæ!ser på 3 barn som skikkelig upraktisk,men veldig koselig. Spesielt nå som yngste er 2 1/2. Mellom mine to ønska jeg til dels "stor" forskjell. Litt over 3 1/2 år. Men "angra" på det til slutt. Han eldste hadde jo akkurat blitt selvstendig. Stod opp,tok seg en yoghurt og satte på tv en. Slik at vi kunne dra oss bittelitt lenger i helgene,og så kom lillesøster-da var det på'n igjen😊så jeg husker at jeg og samboer sa til hverandre hvis vi sku ha en til,så skulle det Være tettere. Er ikke sikkert at det er noe i det hele tatt. Men vi har snakket om angrepilla og begge sier at dette har vi satt i gang selv,og er er det noe så er det "meningen". Men ja,upraktisk ja. Vi er to visne, 2 hender,må ha sikkert Ha ny bil etc. Gangen er ikke stor nok en gang..hehe.men kjenner jeg blir litt ekstra svett. Første var ikke planlagt,på p-pilla. Lillesøster var veldig planlagt.

Skrevet

Herregud..uhæ!ser på 3 barn som skikkelig upraktisk,men veldig koselig. Spesielt nå som yngste er 2 1/2. Mellom mine to ønska jeg til dels "stor" forskjell. Litt over 3 1/2 år. Men "angra" på det til slutt. Han eldste hadde jo akkurat blitt selvstendig. Stod opp,tok seg en yoghurt og satte på tv en. Slik at vi kunne dra oss bittelitt lenger i helgene,og så kom lillesøster-da var det på'n igjen😊så jeg husker at jeg og samboer sa til hverandre hvis vi sku ha en til,så skulle det Være tettere. Er ikke sikkert at det er noe i det hele tatt. Men vi har snakket om angrepilla og begge sier at dette har vi satt i gang selv,og er er det noe så er det "meningen". Men ja,upraktisk ja. Vi er to visne, 2 hender,må ha sikkert Ha ny bil etc. Gangen er ikke stor nok en gang..hehe.men kjenner jeg blir litt ekstra svett. Første var ikke planlagt,på p-pilla. Lillesøster var veldig planlagt.

Skrevet

Jeg ble gravid med nummer fire akkurat som deg :P Eggløsning på dag 17. Nå er jeg i 9.uke. Så her blir det på'n igjen og ny bil og greier ;)

Skrevet

"Ånei " Violeta. .fikk så noia i går at jeg "følte" at spermiene traff egget.. h aha. Tenk å Være så håpløs. Håpa på litt andre svar😉 Men men ingen angrepille er tatt så da er det bare vente og se. .😊

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: a2085...045

Skrevet

Det ble ingen baby gitt. Hehe,syntes at det var litt kjipt der og da egentlig.. men er egentlig glad for der nå:) tror ikke jeg hadde hæla en til. Vi har det bra nå,noe vi egentlig er svært enige om;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...